PSX 2017 اخبار بازی

ساخت کلیت گیم پلی Death Stranding به پایان رسیده

ساخت کلیت گیم پلی Death Stranding به پایان رسیده

در چند هفته اخیر اخبار زیادی در زمینه Death Stranding ساخته جدید هیدئو کوجیما منتشر شده است. وب‌سایت Gamingbolt در این زمینه و با توجه به اخبار منتشر شده حدس می‌زند که ساخت این بازی پیشرفت خوبی داشته و شاید به زودی شاهد نمایشی از آن باشیم.

کوجیما به تازگی در برنامه تلویزیونی The Noite که در برزیل پخش می‌شود حضور پیدا کرده و مصاحبه‌ای را انجام داده است که در نهایت باعث شده اطلاعات جدیدی منتشر شود. ترجمه انگلیسی این مصاحبه به تازگی در وب سایت ردیت منتشر شده است و ترجمه متن آن به انگلیسی نیز توسط کاربران همین سایت انجام شده. کوجیما در صحبت‌های خود تایید کرده ساخت بازی در مرحله اضافه کردن جزئیات قرار دارد و به صورت کلی پایه‌های ساخت بازی اصلی کامل شده است. البته آنها هنوز در حال ایجاد تغییرات هستند و ویژگی‌های جدیدی را به هسته اصلی آن اضافه می‌کنند. کوجیما این حالت از تولید Death Stranding را به فاز ویرایش فیلم‌‌ها تشبیه کرده است.

همه شخصیت‌ها و تمام کار مربوط به همه آنها به صورت کامل انجام شده است و کوجیما تایید کرد که همه شخصیت‌ها برای تجربه بهتر به صورت کامل موشن کپچر شدند. او همچنین تایید کرد که تولید Death Stranding و فرآیند ساخت آن کاملا بر اساس زمان‌بندی از پیش تعیین شده پیش رفته و هیچ مشکلی وجود ندارد. این بازی سر تاریخ از قبل مشخص شده برای تیم سازنده منتشر خواهد شد گرچه هنوز این تاریخ به صورت رسمی اعلام نشده است. کوجیما همچنین در مورد خود بازی نیز صحبت‌هایی انجام داد و گفت کلیت این اثر ترکیبی از جو تاریک و البته سورئال خواهد بود. این بازی در آینده و البته جهانی موازی پیگیری می‌شود. به نظر می‌رسد که در ماه آینده میلادی نمایشی جدید از این بازی انجام خواهد شد گرچه هنوز مشخص نیست که این نمایش در PSX 2017 و یا Game Awards 2017 خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + ده =