اخبار بازی

ساخت Defiance برای عرضه در نسل فعلی ادامه دارد

در سال 2013 بازی با عنوان Defiance و در ژانر MMO سوم شخص شوتر منتشر شد و همزمان با آن، سریالی تلویزیونی نیز با همین نام شروع به پخش کرد. همه چیز روال عادی خود را دنبال می‌کرد تا اینکه سریال به کار خود پایان داد و بازی همچنان به واسطه عرضه به‌روزرسانی‌های متعدد در میان گیمرها طرفداران بسیاری داشت. با این وجود Trion Worlds به عنوان ناشر Defiance این بازی را در سال 2014 به صورت رایگان در آورد. چهار سال و نیم از این ماجرا گذشته و حالا ناشر بازی تصمیم گرفته که Defiance را با چالشی جدید یعنی انتشار روی کنسول‌های نسل حاضر روبرو کند.

سازندگان بازی در همین راستا توضیح داده‌اند که قصد معرفی و عرضه در فاصله یک ماه را نداشته و تصمیم گرفته‌اند که ساخته خود را پیش‌تر در اختیار گیمرها قرار داده و به مرور آن را پیشرفت دهند. در حال حاضر تیمی کوچک در Trion Worlds مشغول کار روی نسخه PS4 بازی است. عنوانی که در حال حاضر چیزی حدود 120 هزار کاربر فعال ماهیانه دارد.

فعلا نسخه PS4 ارتقای قابل توجهی نسبت به PS3 داشته اما دقیق مشخص نیست که توسعه آن در چه زمانی به پایان می‌رسد. سازندگان بازی به ساخت نسخه دوم نیز اشاره کرده و توضیح داده‌اند که فعلا این کار در برنام نیست و اعتقاد دارند که Defiance هنوز جای پیشرفت داشته و  لزومی بر ساخت ادامه آن وجود ندارد.

منبع

برچسب‌هاDefiance pc PS4 Trion Worlds
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − هفت =