اخبار بازی

ساخت Dragon Quest 11 برای Nintendo Switch براساس نسخه PS4

وی جی مگ: کمپانی Square Enix برای مدتی طولانی اطلاعاتی را از فرایند توسعه Dragon Quest 11 برای Nintendo Switch ارائه نکرد و حالا در شرایطی که می‌دانیم نسخه انگلیسی این بازی در چه تاریخی برای PS4 و PC منتشر می‌شود، نوبت به اطلاعات بیشتری از نسخه Nintendo Switch رسیده.

به گزارش وی جی مگ، هاکوتو اوکاموتو تهیه کننده بازی توضیح داده که در اصل ساخت Dragon Quest 11 برای Nintendo Switch براساس نسخه PS4 دنبال می‌شود و در اصل شاهد یک پورت از پلتفرم سونی هستیم. تهیه کننده این بازی همچنین توضیحاتی را نیز درباره غیبت نسخه انگلیسی بازی برای 3DS ارائه کرده. یکی از اهداف تیم سازنده این بوده که در کنار ارائه محصولی مناسب برای مخاطب‌های قدیمی، نگاهی هم به گیمرهای جدیدی داشته باشند که آشنایی با این مجموعه ندارند. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که Dragon Quest 11 روی PS4 و استیم شانس بیشتری نسبت به 3DS در کشورهای غربی دارد و به همین دلیل تمرکزی روی ارائه نسخه انگلیسی برای پلتفرم همراه نینتندو ندارند.

در همین راستا اعلام شده که یکی از دلایل طولانی شدن ساخت بازی برای Nintendo Switch به موتور گرافیکی Unreal Enigne 4 ارتباط دارد که توسعه Dragon Quest 11 روی آن انجام می‌شود. فعلا این موتور گرافیکی در هماهنگی کاملی با Nintendo Switch قرار ندارد و همین مسئله باعث شده که برنامه توسعه بازی برای پلتفرم نینتندو با تاخیر مواجه شود.

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 − 2 =