اخبار بازی

سازنده Horizon Zero Dawn به تیم توسعه‌دهنده Mafia 3 پیوست

سازنده Horizon Zero Dawn به تیم توسعه‌دهنده Mafia 3 پیوست

در حالی که Mafia 3 هیچوقت در حدی که هواداران انتظار داشتند ظاهر نشد اما به نظر می‌رسد که استودیوی Hanger 13 در حال آماده سازی برای ساخت بازی بعدی خود است و به نظر آنها در تلاش برای ساخت اثری بسیار بهتر هستند.

به تازگی Simon Hamelin طراح ارشد برنامه‌نویسی Deus Ex Human Revolution و Jon Graham کارگردان بخش تکنیکی استودیوی Raven Stoftware به Hanger 13 اضافه شده بودند. بر اساس پستی که در تودیتر منتشر شده است حالا David Ford و Mark Norris که قبلا به ترتیب طراح و تهیه کننده بازی Horizon Zero Dawn برای استودیوی Guerrilla Games بودند حالا به Hanger 13 پیوستند تا روی پروژه اسرارآمیز این همکاری داشته باشند.

Ford در توئیتر نوشت:« خب حالا وقت اعلام کردن خبر است. از امروز من در Guerrilla Games فعالیتی ندارم و به عنوان کارگردان بخش طراحی به Hanger 13 پیوستم. من زمان فعالیتم در آمستردام را بسیار دوست دارم اما حالا وقت تجربه قسمتی جدید از زندگیم است.» هنوز هیچ خبری در مورد بازی جدید Hanger 13 فاش نشده و حتی مشخص نیست که آیا آنها بازهم نسخه‌ای جدید از Mafia را خواهند ساخت یا به سراغ بازی کاملا جدیدی خواهد رفت.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 1 =