اخبار بازی

سازنده Lords of the Fallen 2 دوباره تغییر کرد

سازنده Lords of the Fallen 2 دوباره تغییر کرد

وی جی مگ: اگر خاطرتان باشد عنوان Lords of the Fallen 2 که نسخه دنباله‌ای بر ساخته استودیو CI Games به شمار می‌رفت توسط استودیو Deck13 ساخته می‌شد که به دلیل وجود مشکلات مختلف توسعه‌دهنده خود را از دست داد و در آگوست 2018 ساخت آن به Defiant Studios واگذار شد. اکنون به نظر می‌رسد همکاری CI Games با دومین سازنده نیز به شکلی نه چندان جالب به اتمام رسیده و سازنده Lords of the Fallen 2 باز هم تغییر کرده است.

به گزارش وی جی مگ، در بیانیه منتشر شده توسط وبسایت یوروگیمر، CI Games اظهار کرد «توافق‌نامه همکاری به این دلیل خاتمه یافت زیرا بازی در مراحل اصلی ساخت خود به اندازه کافی توسط Defiant Studios روی آن کار نشده است. در نتیجه کیفیت محصول از آن چیزی که انتظار می‌رفت و دقیقا درون توافق‌نامه نیز ذکر شده بوده و علیرغم تمامی تذکراتی که به منظور پیشرفت پروژه به توسعه‌دهنده داده شده بود کمتر بوده است.» همین موضوع سبب شده تا ضمن تغییر دوباره سازنده Lords of the Fallen 2 فرایند ساخت بازی به دست خود CI Games و با کمک برخی نیروهای خارجی ادامه پیدا کرده و به پایان خود برسد.

این بیانیه واکنش مدیر و موسس استودیو Defiant Studios را به دنبال داشت به طوری که در صحبت با یوروگیمر گفت «ما قاطعانه از تصویری که به دست CI Games از Defiant Studios ترسیم شده مخالف می‌کنیم. تیمی که روی پروژه CI Games کار می‌کردند از افراد بسیار مستعدی تشکیل شده بودند که ما از کار آن‌ها نیز دفاع می‌کنیم. تیم ما کاملا به چگونگی ساخت آثار باکیفیت آشنا هستند و مدارک این زمینه نیز موجود بوده به طوری که می‌توان نقش پررنگ آن‌ها را در ساخت عناوینی نظیر (Call of Duty: Advanced Warfare، Far Cry 5، Devil May Cry (DmC و Just Cause 3 و بسیاری پروژه‌های دیگر مشاهده کرد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =