اخبار بازی E3 2018

سازنده Tomb Raider: نمایش بازی The Last of Us Part 2 فیک بود

سازنده Tomb Raider: نمایش بازی The Last of Us Part 2 فیک بود

وی جی مگ: کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 2018 با نمایش بازی The Last of Us Part 2 و گیم‌پلی آن شروع شد. نمایشی که جلوه‌های بصری آن، انیمیشن‌ها و تکنولوژی موشن‌کپچر مورد استفاده حیرت‌انگیز و فوق‌العاده بودند و به مانند یک عکس بسیار واقع‌گرایانه به نظر می‌رسیدند.

به گزارش وی جی مگ، تعداد بی‌شماری از طرفداران از کیفیت به نمایش درآمده بازی متحیر شدند اما یک شخص واکنش متفاوتی به این موضوع داشته و ادعا کرده نمایش بازی The Last of Us Part 2 و گیم‌پلی آن، فیک و جعلی بوده است. این شخص کسی نبوده جز آقای David Anfossi رئیس استودیو Eidos Montreal که در حال کار روی عنوان Shadow of the Tomb Raider است. بازی که رقیب دیگر عنوان استودیو ناتی‌داگ یعنی سری Uncharted شناخته می‌شود.

انیماتوری به نام Jonathan Cooper طی پستی در توییتر عکسی را به اشتراک گذاشت و به دنبال آن نوشت «این توییت هم‌اکنون حذف شده اما رئیس استودیو سازنده بازی Shadow of the Tomb Raider، انیمیشن‌های بازی The Last of Us Part 2 متهم به جعلی‌بودن کرده است.» به دنبال به تصویر کشیدن اظهارنظر رئیس استودیو Eidos Montreal آقای David Anfossi سریعا به این موضوع واکنش نشان داد و بابت اظهارنظر خود عذرخواهی کرد «هواداران ناتی‌داگ لطفا به من خرده نگیرید. تنها سخنانی نامربوط از زبان یک شخص فرانسوی شنیدید. همیشه طرفدار سری Uncharted و The Last of Us بوده و Part2 هم بدون شک در لیست من قرار دارد. کار ناتی‌داگ همواره منبع کاری ما بوده و از موقعیت به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم.»

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =

  • چرت نگو 😀 😀 😀 😀 😀 😀 -شما نات* داگ نیستید که-ایداس موتریالید-آخه محض رضای خدا شما موتور گرافیکیتون رو با نات* داگ می سنجید-از حسودی ترکیدید که میگید فیک بوده-لابت 120 درصد فیک بوده دیگه :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: