اخبار بازی

سازندگان Conan Exiles اشتباها نسخه بدون قفل آن را در اینترنت منتشر کردند

بازی Conan Exiles که در ژانر Survival-MMO قرار دارد و چند روزی است که برای PC منتشر شده، تبدیل به تیتر یک رسانه‌های مختلف شده. مسئله‌ای که بخشی از آن مربوط به بازی است و قسمت دیگرش درباره حاشیه‌های ایجاد شده است.

در شرایطی که Conan Exiles از قفل نرم‌افزاری Denuvo استفاده می‌کند، امروز خبر رسید که نسخه هک شده آن روی اینترنت منتشر شده است. البته اینبار خبری از هک شدن سریع قفل Denuvo نیست و سازندگان بازی توضیح داده‌اند که یک نفر به اشتباه نسخه رایگان و بدون قفل بازی را در اینترنت منتشر کرده است.

شاید با خود بگویید که بازی‌های آنلاین معمولا به سرورهایشان متکی هستند و ارائه نسخه رایگان آنها را می‌توان متوقف کرد اما نکته جالب توجه این است که Conan Exiles به کاربرها اجازه می‌دهد که سرورهای شخصی خود را راه‌اندازی کرده و با توجه به این مسئله عملا هیچ راهی برای مقابله با نسخه بدون قفل وجود ندارد.

سازندگان بازی در استودیو Funcom توضیح داده‌اند که عملا هیچ راهی برای جلوگیری استفاده از نسخه بدون قفل وجود ندارد و تنها تفاوت به وجود آمده میان نسخه خریداری شده و این ورژن در ارائه به‌روزرسانی خلاصه می‌شود. کسانی که نسخه منتشر شده در اینترنت و بدون قفل را استفاده کنند، عملا از به‌روزرسانی‌های جدید محروم می‌شوند.

در حال حاضر تنها نسخه PC این بازی منتشر شده و سازندگانش انتظار دارند که Conan Exiles برای Xbox One در بهار آینده به بازار وارد شود.

 

منبع

برچسب‌هاConan Exile Denuvo funcom pc
محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − شش =

  • احتمالا یکی از کارمندان بخش پخش و کارای اینترنتیشون از مدیران ایرانی بوده. احتمالا هم توی فدراسیون فوتبال ایران کار میکرده رفته اونجا شاغل شده. سوتی بدتر از این چی میخوای؟