اخبار بازی

سخت افزار اتصال Nintendo Switch Lite به تلویزیون در آن تعبیه نشده

سخت افزار اتصال Nintendo Switch Lite به تلویزیون در آن تعبیه نشده

همانطور که میدانید نینتندو یک مدل جدید از Nintendo Switch به نام Nintendo Switch Lite را طراحی و به بازار عرضه کرده. حالا بعد از چندین بررسی توسط یکی از یوتیوبرها مشخص شده که سخت افزار اتصال Nintendo Switch Lite به تلویزیون در آن تعبیه نشده و به عبارتی اگر Lite را خریداری کرده اید خبر بدی برای شما داریم.

وی جی مگ: دو روز از عرضه رسمی Nintendo Switch Lite بیشتر نگذشته که مشخص شد این کنسول توانایی اتصال به TV را ندارد. این کنسول ارزانتر، سبک تر، کم مصرف تر  است و طول عمر باطری بالاتری نسبت به مدل معمولی را دارد و دیگر همراه خودش Dock اتصال به TV را نیز ندارد. ولی مشخص شد که این کنسول نه تنها داک مخصوص اتصال به TV را ندارد بلکه چیپی که در کنسول وظیفه تعریف و تبدیل تصاویر برای انتقال به صفحه تلویزیون دارد را نیز ندارد و در برد دستگاه تعبیه نشده.

این خبر بر اساس اطلاعات یوتیوبری به نام Jonathan Downey منتشر شده که در یک ویدئو به طور کامل کنسول Nintendo Switch Lite را باز کرده و به بررسی قطعات داخلی آن پرداخته است. در این ویدئو به صورت کامل در مورد قطعات و برد این کنسول صحبت می شود و عدم وجود قطعه ای برای انتقال تصاویر به TV نیز نشان داده می شود. همچنین در ویدئو مشاهده میکنید که Nintendo Switch Lite همانند Nintendo Switch از همان Joy-Conها و با همان سیستم قبل استفاده میکند و عملا تفاوتی بین جوی کانهای دو کنسول نیست به جز اینکه در یکی جدا میشوند و در دیگری نمیشوند. دلیل کم مصرف بودن این کنسول هم به خاطر استفاده از CPUی کم مصرف تر است و نه حذف باطری های دسته.

به هر حال این نقص یا بهتر بگیم نبود آپشن از محبوبت این کنسول کم نکرده و ارزش آن را پایینتر نمی آورد. به گفته برخی هنوز هم امکان این هست که با هکی جدید و دسترسی به CPU بتوان پردازش تصاویر برای انتقال به تی وی را توسط CPU انجام داد و شاید هم نینتندو یک وسیله‌ی جانبی برای این کار در آینده معرفی کند. اگر شما هم قصد خرید Nintendo Switch Lite را دارید توجه کنید که فعلا و شاید برای همیشه امکان اتصال به TV را نداشته باشید.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =