اخبار بازی

سفر دو ساله Hellblade با رسیدن به مرحله Alpha دنبال می‌شود

به نظر می‌رسد که مراحل ساخت Hellblade بسیار طولانی شده است. این بازی از زمان معرفی اولیه خود با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد اما به نظر می‌رسد که استودیوی Ninja Theory هنوز هم برای ساخت این بازی بسیار مصمم است.
در پستی که توسط بلاگ رسمی Playstation منتشر گشت تایید شد که این بازی در حال حاضر به مرحله Alpha وارد شده است. این بدین معنی است که برای اولین بار در بازه زمانی ساخت دو ساله این بازی حالا می‌شود این اثر را از ابتدا تا به انتها کامل بازی کرد.
البته این خبر به این معنی نیست که مراحل ساخت بازی تمام شده است چون هنوز راه زیادی تا پایان این پروژه برای Ninja Theory باقی مانده. این استودیو توانسته تا تمام مراحل موشن کپچر بازی را به پایان برساند و علوه بر آن تمام دیالوگ‌های بازی نیز ضبط شده‌اند. همچنین مشخص شد که برنامه‌نویسی تمام مکانیزم موجود در گیم‌پلی این اثر به صورت کامل انجام شده است. حالا Ninna Theory قصد دارد تا المان‌های مورد نظر خود را به بازی اضافه کردن و آنها را متعادل سازد.
در ادامه این پست در بلاگ Playstation آقای Dominic Matthews گفت:«کار بسیار زیادی پیش روی ما قرار دارد و باید با تمام دقت به انجام آن بپردازیم تا یک بازی فوق‌العاده را به گیمر‌ها عرضه کنیم.»

منبع

برچسب‌هاHellBlade Ninja Theory PS4
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 11 =