اخبار بازی

سه بازی برتر برگرفته شده از انیمیشن در Tokyo Game Show

سه بازی برتر برگرفته شده از انیمیشن در Tokyo Game Show

هر ساله بازیسازانی همچون Koei Tecmo و Bandai Namco سری جدیدی از بازی های ویدیوئی برگرفته از انیمیشن های محبوب را می سازند. در این جا به معرفی سه بازی برتر از این قبیل بازی ها می پردازیم:

Berserk

این بازی که محصولی از Omega Force است به نام Berserk Musou در ژاپن شناخته می شود. این بازی به سبک Dynasty Warriors معروف است که در آن شما کنترل Gut ها را بر عهده دارید. شما با این Gut ها به گوشه کنار های دنیا می روید تا شیاطین یا demon ها را بکشید.

چیزی که ما را به بازی علاقه مند می کند، کند بودن Gut ها در مقایسه با شخصیت های بازی های Dynasty Warriors است چراکه شمشیرهای Gut ها بسیار سنگین و بزرگ است.

Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 4: Road to Boruto

طبق گفته سازنده سری بازی های Ninja Storm؛ دلیل موفقیت این مجموعه و فروش بیش از 15 میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا این است که این بازی ها تجربه ای منحصر به فرد به بازیکنان می بخشد. نینجا ها و شخصیت های بازی همگی در فنون رزمی خاصی استاد هستند و به بازیکنان این اجازه را می دهند که متناسب با سلیقه خود هر کدام از نینجا ها را که خواستند انتخاب کرده و با آن بازی کنند. در واقع تنوع در سبک رزمی نینجا ها، این بازی را از یکنواخت بودن خارج کرده است و باعث شده که بازیکنان هیچگاه از این بازی خسته نشوند.

اما دلیل خاص بودن Road to Boruto این است که این بازی پایان مجموعه Naruto Shippuden را رقم می زند و این مجموعه را به فضای بازی های ویدیوئی تبدیل می کند.

Dragon Ball Xenoverse 2

چه چیزی می تواند ما را از دوست داشتن این بازی منع کند؟ این بازی پاییز امسال به بازار می آید. سری Xenoverse 2 ویژگی جدید و جذابی به بازی اضافه کرده است: بازیکنان می توانند به طور آنلاین یک تیم 6 در برابر 1 تشکیل دهند و با یک رئیس AI بجنگند.

سه بازی برتر برگرفته شده از انیمیشن در Tokyo Game Show

 

میلاد شفیعی

میلاد شفیعی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =