اخبار بازی

سونی از تاریخ عرضه PS4 در هند و آسیا خبر می دهد

GameemaG-PS4

یکی از مدیران ارشد کمپانی بزرگ سونی در هند از تاریخ عرضه PS4 در این کشور خبر داد.

طی آخرین مصاحبه ای که با آقای “Atindriya Bose” -یکی از مدیران شرکت سونی در هند- شده است … با توجه به گفته های ایشان; “شرکت سونی درصدد عرضه همزمان این کنسول با دیگر کشور های اروپائی است درحالی که حتی ممکن است زمان عرضه اصلی این کنسول به 1 ماه تاخیر هم نیز بر بخورد.”

“هدف ما عرضه ی همزمان این کنسول در هند با دیگر کشور های اروپائی است و همچنین در حال حاضر تمام بحث ما بر سر زمان دقیق عرضه و صدور گواهینامه ها ی فروش این کنسول به بازار های بزرگ هند است”

وی در همین هنگام اشاره ای میکند به سال 2013 که از تاریخ عرضه این کنسول در هند و سایر کشور های آسیایی خبر میدهد(!)

سپس از ایشان سوال میشود که آیا ممکن است PS4 نیز مانند PS3 با مشکلات فراوانی در هند رو به رو شود؟!

که وی بشدت واکنش نشان میدهد و می گوید “فکر نکنم زیاد صحیح باشد که بخواهیم PS4 را با PS3 مقایسه کنیم. ما در زمان عرضه PS3 با توجه به رکودی که دنیا را فرا گرفته بود کمی به مشکل برخوردیم درحالی که با برنامه ریزی صحیح و دقیق دیگر با چنین مشکلاتی رو به رو نخواهیم شد و با زمان بندی دقیق PS4 را بطور کلی در جهان عرضه خواهیم کرد”

در ادامه وی نیز اشاره ای میکند به اینکه “به احتمال زیاد باز در کشور هند و البته سایر کشور های آسیایی ما حداکثر 1ماه تاخیر در زمان عرضه را خواهیم داشت”

حال باید صبر کنیم و ببینیم با این سیاست جدید سونی به کجا خواهد رسید …

کسری یارایی

کسری یارایی

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =

  • سلام
    هک میشه ، خیلی هم زود هک میشه ، همین الان خبر هک شدن بازی Call Of Duty رو دادن ، وقتی معماری پردازنده با کامپیوتر یکسانه ، یعنی دست هکرها بسیار باز تره ،
    یه چیزیم بگم ، دوستمون گفت “به این زودیا هک بشه ، ونی رو دست کم گرفتی؟”
    باید بگم که سونی ، مایکروسافت ، بقیه شرکتای نرم افزاری و سخت افزار … ، هیچکدوم روی بازار کشوری مثل ایران یا امثالش حساب نمیکنن ، یعنی بیشتر بازارشونو روی کشورهای پیشرفته مثه کره ، انگلیس ، ژاپن آمریکا … دارن واسه همین هک شدن یا نشدن کنسولشون اونقدر براشون اهمیت نداره ، چون تو کشورهای جهان سوم هستش که هنوز کپی رایت معنی نداره و شما 1کیلو سیبزمینی میخری 3000 تومان ، یه دیویدی ویندوز 8 هم میخری 2000 تومان.اونا فروششون رو از این کشورا در نمیارن ، پس یه مسئله ساده هستش :
    شما به عنوان ریس سونی ، حالا که بازیات هک شدن و برات منفعتی ندارن ، ایا از سود فروش کنسول هم باید بی نصیب بشی ؟
    تا زمانیکه انسان های قفل های نرم افزار و سخت افزاریو میسازن ، انسانهایی هم هستن که میتونن بشکننشون ، فقط قضیه دیر یا زود بودنشه…
    که اونم با توجه به معماری بسیار نزدیک Xbox One و PS4 ، خیلی به صرفس کار کردن روش …
    PS3 طول کشید شکسته بشه ، چون نمی صرفید واسشون واقعا که بخوان با شدت کار کنن روی شکستن دوتا کنسول ، میشه ایکسباکس 360 زود هک شد ، چون همه تمرکز هکرها رفت سمت اون … ولی الان معماری ها یکسانه ، پس هک شدنه یکی ، راهو بسیار هموار میکنه برای اونیکی

  • بجه ها خیال همه رو با این جمله راحت کنم که 90 درصد هک شدن یا نشدن هر کنسول بازی چه ps4 و چه xbox و . . . به نوع معماری پردازنده ی اون و نسبت آشنایی هکر ها با این پردازنده ها بستگی داره که اگه یادتون باشه هک ps 3 سه سال طول کشید و تنها دلیلش پردازنده 7 هسته ای نا متقارنش بود و به زبان ساده این پردازنده یک هسته اصلی داشت که کارها رو برای 6 هسته دیگه تقسیم میکرد و خیلی معدله های دیگه که کار رو واقعا سخت و گیج کننده می کرد . هنوز هم که هنوزه بازی ساختن برای این پردازنده پدر بازی ساز ها رو در میاره. خب بگذریم داشتم میگفتم با توجه به این که پردازنده ps 4 تو معماری کاملا شبیه کامپیوترهای سیستم بالای خانگی هست مطمعن باشید که خیلی خیلی زودتر از ps3 هک میشه. یعنی ممکنه به سال هم نکشه :yes:

  • سلام به همه دوستان.باید عرض کنم به همه شما که زمانی که شرکت سونی ps3 رو با اون تکنولوژی بالا وارد بازار کرده بود هنوز دستگاهی واسه پخش 3d یا full hd در دنیا وجود نداشت حتی کسی نمیدونست blu ray چی هست..پس مطمعا باشید ps4 اونقدر پیشرفته هست که شما رو تا 10 سال سرگرم میکنه.و این رو بدونید که هنوز تازه بازی های اولیه گرافیک چندانی ندارن.ولی مطمعا باشید ps4 هم هک خواهد شد در اینده.این رو بدونید که سازندگان بازی های ps3 گفتند…این بازی های ساخته شده تنها 60% قدرت یک ps3 هست.موتور های گرافیکی ساخت بازی بسیار پیشرفته ای در حال ساخت هستند که بازی هایی با گرافیک بسیار بالا و حجم کم رو میسازن.پس نگران نباشید چون ps3 هنوز هم یک ابر کنسوله قدرتمند بازی هست که در سال 2005 به دنیا معرفی شد.موفق باشید

  • خدا کنه هک نشه
    بچه ها شما اگه بدونید آنلاین بازی کردن چه حالی میده بعدشم بازی ها هم در سی دی و هم دیجیتالی عرضه میشه
    شما میتونید باقیمت کمتر بخرید و دانلود کنید

    • عزیزم زیاد به هک شدن ps4 توی 2 سال اول امیدوار نباش ! حداقل باید 3 یا 4 سال صبرکنی تازه اگه هکم بشه شاید همه ی بازی هارو اجرا نکنه ! چون بعضی از بازی ها نیاز به اتصال دائم دارند مثل WD , AC iv , Crew , The Divisin و Titan fall !