اخبار بازی

سونی با PS5 چه برنامه‌ای برای استریمرها دارد ؟

سونی با PS5 چه برنامه‌ای برای استریمرها دارد ؟

وی جی مگ: با توجه به معرفی سرویس Google Stadia و اقدامات مایکروسافت در زمینه استریم و پردازش ابری، به نظر می‌رسد سونی با PS5 هم برنامه‌ها و ابتکارهایی در این زمینه تدارک دیده است. اگرچه سونی در هنگام معرفی رسمی و به اشتراک گذاشتن جزئیاتی از کنسول نسل آینده خود، اطلاعاتی در این باره ارائه نکرد اما در جریان نشست مالی اخیر اشاراتی به فضای استریم داشت.

به گزارش وی جی مگ، برخلاف گیمرها، سرمایه‌گذاران مایل بودند تا بدانند سونی چه برنامه‌هایی برای استریم و فضای پردازش ابری برای نسل آینده در سر دارد. این کمپانی در جریان نشست مالی اخیرش توضیح داد که برای این موضوع ابتکارهایی در سر داشته که شامل سرویس PlayStation Now می‌شود. «سونی به تعهد خود برای حفظ PlayStation در مفهوم “بهترین مکان برای بازی کردن” ادامه می‌دهد. امری که از طریق ارائه محتویات در بهترین شکل ممکن برای کاربر امکان‌پذیر می‌شود. استریم بازی‌ها یکی از راه‌های مهم برای رسیدن به این هدف است.»

کمپانی سونی به نوعی پیش از سایر رقبا اقدامات در این زمینه را آغاز کرد. در سال 2012 بود که سونی شرکت Gaikai را به واسطه تکنولوژی مربوط به بخش استریم و فضای استریم خریداری کرد. سپس از تکنولوژی و زیرساخت‌های Gaikai استفاده شد تا سرویس PlayStation Now در سال 2014 عرضه شود. قرار است استرتژی‌ها و برنامه‌هایی که سونی با PS5 برای استریمرها و فضای پردازش ابری دارد ماه آینده و در جریان رویداد Corporate Strategy Meeting and IR Day به اشتراک گذاشته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 15 =