PSX 2017 اخبار بازی

سونی به ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی ادامه خواهد داد

سونی به ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی ادامه خواهد داد

امروز صبح نمایشگاه PSX 2017 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. در کنفرانس آغاز این نمایشگاه Shawn Layden مدیر Sony Interactive Entertainment در آمریکا نیز حضور داشت و اعلام کرد که این شرکت به ساخت بازی‌های تکنفره داستانی ادامه خواهد داد.

او در ادامه توضیح داد که در استودیو‌های جهانی سونی عشق و علاقه بسیار زیادی در مورد بازی‌های داستان سرایی و شیوه روایت وجود دارد که مردم از آن با نام بازی‌های تک‌نفره داستانی یاد می کنند. سونی سرمایه‌گذاری زیادی در این بخش انجام می‌دهد چون از نظر Layden آنها ساخت اینگونه بازی‌ها را به خوبی بلد هستند. Layden اشاره کرد که او دوست ندارد ساخت بازی‌ها به شکل یک سرویس را به تیم‌های تحت پوشش سونی تحمیل کند در عوض آنها بازی‌هایی مثل Horizon Zero Dawn، God of War، Detroit Become Human، Uncharted و The Last of Us را در راس برنامه‌های خود قرار دادند و در آینده نیز به ساخت اینگونه آثار ادامه خواهند داد.

در تایید به موفق بودن بازی‌های تک‌نفره، مدیر استودیوی Guerrilla Games یعنی Hermen Hulst اشاره کرد که Horizon Zero Dawn با اختلاف بسیار زیاد بهترین بازی پرفروش این استودیو است. همچنین این اثر اولین بازی ساخته شده توسط آنها است که صرفا دارای بخش داستانی است. Hulst اعقتاد دارد که بازی‌های داستانی به نوعی تجربه‌ای بسیار جادویی و بدون وقفه را به گیمر ارائه می‌کنند.

منبع

برچسب‌هاEditors Pick PS4 PS4 Pro psx 2017 sony
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 3 =