اخبار بازی

شاید در آینده FIFA به صورت سالانه عرضه نشود

شاید در آینده FIFA به صورت سالانه عرضه نشود

در حال حاضر، ما عناوین جدید Fifa، Madden و NHL را هرساله داریم اما EA معتقد است در آینده ممکن است چنین خبری نباشد و به جای آن از سرویس های اشتراکی لایو استفاده شود.

مدیر شرکت EA آقای Andrew Wilson در پاسخ به سوالی از Bloomberg که آیا چنین امری روزی اتفاق خواهد افتاد یا خیر این گونه اظهار می‌کند «بله…البته این اتفاق به این زودی‎‌ها نخواهد افتاد. مواردی دیگری هستند که قبل از آن باید انجام شوند. ما هر سال کارهای زیادی را روی Fifa و Madden انجام می‌دهیم و بخشی از آن نیز باید تکرار شوند.»

«اما در کشورهایی مثل چین و کره ما این گونه عمل نمی‌کنیم. هر چهار سال ما نسخه جدیدی را عرضه کرده و در طول زمان نیز تغییرات زیادی را ارائه می‌کنیم. هم‌چنین EA و سایر سازندگان تصمیم گرفته‌اند برای عناوین ورزشی روی تلفن‌های همراه نیز بجای انتشار یک نسخه جدید از آن‌ها در هر سال، سالانه بروزرسانی اعمال کرده و عرضه کنند.»

عناوین ورزشی EA Sports چه به لحاظ تجاری و چه به لحاظ جلب نظر مثبت منتقدان موفق عمل کرده اند.بنابر گزارش ناشر بازی بخش Ultimate Team فیفا به طور قابل توجه ای در حال رشد است.

اگرچه در حال حاضر فیفا یک بازی با سرویس های اشتراکی لایو نیست اما در طول سال بروزرسانی های زیادی برای آن عرضه می‌شود. هفته گذشته نیز بروزرسانی جدید برای آن عرضه شد و بخش FUT  بازی هرهفته در حال پیشرفت است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا مایل هستید محتویات جدید را براساس سرویس های اشتراکی لایو هر ساله دریافت کنید یا ترجیح می‌دهید هر سال نسخه جدید بازی را بخرید؟

منبع

برچسب‌هاEA EA Sports Fifa Madden NHL
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 2 =