اخبار بازی

شایعه‌ای جدید درباره نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2

شایعه‌ای جدید درباره نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: فروشگاه Epic Games Store از زمان پیدایش خود بازی‌های زیادی را به انحصار خود در آورده که شاید The Division 2 و Borderlands 3 جزو مهم‌ترین آن‌ها بوده‌اند. اما اگر شایعه جدید منتشر شده حقیقت داشته باشد نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اثری خواهد بود که به صورت انحصاری در فروشگاه Epic عرضه خواهد شد و شاهد انتشار آن در استیم نخواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، براساس شایعات پست شده در فروم 4Chan نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 22 آپریل معرفی شده و در تاریخ 9 جولای (18 تیر 98) هم منتشر می‌شود. نکته بسیار مهم بدین شرح است این بازی کاملا در انحصار فروشگاه Epic Games Store بوده تا باری دیگر شاهد منفجر شدن اینترنت باشیم. اگرچه عرضه انحصاری The Borderlands 3 به صورت شش ماهه روی پلتفرم Epic Games هم بسیار قابل توجه و در نوع خود جالب بود اما به هیچ وجه نمی‌توان عنوان در دست ساخت Gearbox را با شاهکار Rockstar Games مقایسه کرد. به گفته منبع اشاره شده، عرضه Red Dead Redemption 2 روی استور Epic همیشگی بوده و هیچ وقت شاهد انتشار آن روی استیم نخواهیم بود.

براساس اطلاعات این منبع، ناشر بازی مورد بحث یعنی کمپانی Take-Two قراردادی را با Epic Games امضا کرده که شامل تعلق گرفتن سود صددرصدی حاصل از انتشار هر گونه محتوای اضافی برای بازی می‌شود. این در حالی است که استیم در حال حاضر 30 درصد ار فروش بازی را برای خود برمی‌دارد. ظاهرا این دلیلی بوده که Take-Two را به امضای این قرارداد تشویق کرده است..

در حال حاضر هیچ اظهار نظر قطعی در رابطه با این موارد نمی‌توان کرد و فعلا باید به صورت تمام و کمال این خبر را در حد یک شایعه بدانیم تا اطلاعات رسمی از سوی سازندگان بازی و یا Epic Games در به اشتراک گذاشته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × پنج =