اخبار بازی

شایعه: استریم Fallout ارتباطی به بازسازی Fallout 3 یا پروژه Starfield ندارد

شایعه: استریم Fallout ارتباطی به بازسازی Fallout 3 یا پروژه Starfield ندارد

وی جی مگ: روز گذشته کمپانی Bethesda به یکباره در توئیچ استریمی را شروع کرد با یک مجسمه Vault Boy از مجموعه Fallout و تصویری در پس زمینه که روی آن نوشته شده Please Stand By. در شرایطی که فرضیه‌های مختلفی برای این مسئله به وجود آمده اما شایعات می‌گویند استریم Fallout ارتباطی به بازسازی Fallout 3 یا پروژه Starfield ندارد.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون اتفاقات جالبی طی این استریم زنده صورت گرفته و Bethesda از این طریق توانسته 140 هزار بیننده را جذب کانال توئیچ خود کند. در حال حاضر بسیاری از گیمرها فرضیه بازسازی Fallout 3 یا پورت شدن Fallout 4 برای Nintendo Switch را مطرح کرده‌اند اما جیسون شیرر از وبسایت کوتاکو اعتقاد دارد که استریم Fallout ارتباط مستقیمی با معرفی قسمت جدید این مجموعه بازی دارد که رویکرد سری را به سمت دیگری منتقل می‌کند و اطلاعات تکمیلی آن امروز منتشر می‌شود.

زمانی که از جیسون شیرر درباره پروژه Starfield سوال شده او پاسخ منفی داده و گفته که استریم Fallout ارتباطی به پروژه Starfield ندارد. چند ماه پیش بود که تاد هاوارد به عنوان کارگردان Fallout و The Elder Scrolls توضیح داد، استودیو Bethesda مشغول توسعه دو بازی است که یکی از از آنها سیستم انیمیشن قدیمی و دیگر یک نسخه جدید را مورد استفاده قرار داده‌اند. در نهایت باید که آیا قسمت جدید Fallout امروز بازی معرفی می‌شود یا همه چیز به E3 2018 موکول خواهد شد. در حال حاضر استریم Fallout چیزی حدود 47 هزار بازدیدکننده دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − یک =