اخبار بازی

شایعه بازی Final Fantasy 7 Remake برای Xbox One عرضه می‌شود

شایعه بازی Final Fantasy 7 Remake برای Xbox One عرضه می‌شود

وی جی مگ: طی هفته‌های گذشته فروشگاه‌های مختلف در نقاط متفاوت دنیا با قرار دادن نام بازی‌ها در فهرست‌های فروش خود شایعات بسیاری را به وجود آورده که برخی از آنها نیز به حقیقت تبدیل شدند اما آخرین این شایعه‌ها به عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake برای Xbox One اختصاص دارد.

به گزارش وی جی مگ، زمانی که والمارت بازی Final Fantasy 7 Remake را برای Xbox One لیست کرد، بسیاری از اشتباه بودن آن خبر دادند اما حالا فروشگاه دیگری یعنی GAME در اروپا نیز تصمیمی مشابه گرفته و بازی Final Fantasy 7 Remake را برای عرضه روی Xbox One‌ قرار داده. هرچند تاکنون حرفی از انحصاری بودن همیشگی بازی Final Fantasy 7 Remake برای PS4 به زبان آورده نشده بود اما انتظار می‌رفت که این اثر به صورت انحصار زمانی در اختیار پلتفرم سونی قرار گیرد.

حال باید دید حرکت صورت گرفته از سوی فروشگاه GAME اشتباه بوده یا اینکه همچنان بازی Final Fantasy 7 Remake به صورت انحصار زمانی برای PS4 و بعد از آن روی Xbox One منتشر می‌شود یا خیر. این احتمال نیز وجود دارد که مایکروسافت مذاکراتی با Square Enix انجام داده و فکری برای عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake برای Xbox One کرده باشد. با این حال نباید اشتباهات فروشگاه‌ها را نیز از نظر خارج کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =