اخبار بازی

شایعه: بازی Suicide Squad توسط Rocksteady ساخته می‌شود

شایعه: بازی Suicide Squad توسط Rocksteady ساخته می‌شود

وی جی مگ: علیرغم تمامی شایعاتی که مدتی پیش در رابطه با در دست ساخت بودن بک بازی از Superman توسط Rocksteady مطرح شد اما این موضوع سرانجام به صورت رسمی توسط سازندگان مجموعه بازی Batman Arkham تکذیب شد. در حالی که پروژه بعدی این استودیو به یک معما تبدیل شده اما شایعات جدید به پروژه بازی Suicide Squad اشاره می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات که از سوی 4Chan به دست آمده از برنامه درز پیدا کرده Warner Bros برای بازاریابی یک بازی براساس DC Comics خبر می‌دهد. در حالی که هنوز مشخص نیست این پروژه چه اثری باشد یکی از کاربران در توییتر از احتمال ارتباط داشتن این پروژه به بازی Suicide Squad از نویسنده معروف کوتاکو یعنی جیسون شریر سوال کرد که عدم تایید و در عین حال عدم تکذیب او، باعث شد بسیاری بر این عقیده باشند Suicide Squad پروژه‌ای است که در حال تولید و توسعه قرار دارد.

در رابطه برنامه بازاریابی که به آن اشاره شد فرمت ایمیل فاش شده بسیار شبیه به برنامه تبلیغاتی بود که برای Mortal Kombat 11 در نظر گفته شده بود. موردی که بعدا نیز مورد تایید قرار گرفت. براساس این اطلاعات، بازی بعدی استودیو Rocksteady در روز 4 ژوئن معرفی می‌شود که درست یک هفته قبل از شروع نمایشگاه E3 است. در این ویدئو رونمایی، شهر گاتهام به عنوان لوکشین قابل بازی معرفی و سپس Star City هم به صورت جداگانه معرفی می‌شود.

برنامه تبلیغاتی بازی شامل بخش گیم‌پلی نیز می‌شود. این ویدئو شامل کار گروهی، مبارزات، لوت، عناصر بخش چندنفره آنلاین، محیط‌های متفاوت و موارد مشابه می‌شود. هم‌چنین در زمان رونمایی از این بازی، بازه زمانی برای عرضه آن هم به اشتراک گذاشته می‌شود که برابر با ابتدای 2020 است. در انتها لازم به یادآوری است که تمامی این اطلاعات از سوی وبسایت 4Chan فاش شده و تا زمان انتشار اطلاعات رسمی، نباید بیشتر از شایعه روی آن حساب کنیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − هشت =