اخبار بازی

شایعه: به‌زودی گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به نمایش در می‌آید

شایعه: به‌زودی گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به نمایش در می‌آید

وی جی مگ: عنوان Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2018 و هم‌چنین نسل هشتم به شمار می‌رود. در مجموع تاکنون تنها چند تریلر کوتاه از این اثر منتشر شده و در حالی که چند ماه به عرضه آن باقی نمانده هنوز گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به نمایش در نیامده است. موردی که ممکن است به‌زودی تغییر کند.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی خبرنگاری پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرده که طی آن به نظر می‌رسد شرکت Rockstar جمعی از اهالی رسانه را برای تجربه دمویی از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 دعوت کرده است. این پست بلافاصله توسط این شخص حذف گردید اما پیش از آن در فروم Reddit به اشتراک گذاشته شد. این موضوع با مدرکی دیگر در همین رابطه تطابق داشته که طی آن یک خبرنگار دیگر با انتشار پستی در توییتر از شرکت Rockstar برای دعوت به منظور تجربه بازی قدردانی کرده است. هم‌چنین تصاویری از کالاهای رسمی مرتبط با بازی پیش از موعد مقرر لو رفته و نسخه Ultimate Edition آن در فروشگاه‌ها برای بازاریابی مورد استفاده قرار گرفته است.

باید توجه کرد هیچ کدام از این موارد در حال حاضر مورد تایید رسمی قرار نگرفته بنابراین تا انتشار اخبار توسط منابع رسمی، متن این خبر را در حد شایعه در نظر بگیرید. بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4 و XBOX ONE در دست ساخت بوده و تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) عرضه خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + یک =