اخبار بازی

شایعه: تاریخ عرضه The Last of Us Part II

the last of us part 2

بر اساس یک شایعه قرار است نسخه دوم بازی The Last of Us در تاریخ بیست دوم ماه مه سال 2020 عرضه شود. این تاریخ کمی دیرتر از شایعه قبلی که تاریخ عرضه بازی را لو داده بود است. با این حال این شایعه جدید کمی جدی تر از قبل است.

بیست و دوم ماه مه سال 2020 برابر با جمعه دوم خرداد سال 99 است که یکی از روزهای مورد علاقه سونی برای عرضه بازی بزرگش است. اما چیزی که این شایعه را کمی نسبت به قبل جدی تر میکند کسی ست که این شایعه را منتشر کرده. 4chan کسی ست که این شایعه را منتشر کرده.

احتمالا میدانید که 4chan طی این سالها اخبار و شایعاتی را منتشر کرده که بسیاری از آنها درست بوده و اتفاق افتاده اند. از تاریخ انتشار بازی ها گرفته تا جابجایی ها در کمپانی های مختلف و وجود آی پی های جدید. ولی نکته بد ماجرا این ست که برخی از مطالبی که 4chan منتشر کرده اصلا و ابدا اتفاق نیافتاده و رنگ واقعیت را ندیده اند. از همین رو این مطلب هنوز هم کاملا قابل تایید نیست.

با این حال با توجه به گوینده این خبر که اعلام کرده این صحبت را از یکی از کارکنان داخل استودیوی Naughty Dog شنیده است و با توجه به روز عرضه بازی و تاریخ آن شاید این شایعه بسیار قویتر از شایعات قبلی باشد و احتمال به وقوع پیوستن آن نیز بسیار بیشتر باشد. همچنین فرد مورد نظر به منبع خبر گفته که تاریخ عرضه این بازی در پاییز رسما مشخص می شود. همچنین گفته که بازی قرار بوده برای شب عید میلادی 2020 منتشر شود ولی کمپانی سازنده احتیاج به وقت بیشتری برای پولیش و بهینه سازی بازی نیاز داشته است.

The Last of Us Part II آنقدر بزرگ و محبوب هست که هر شایعه ای برای آن بتواند یک خبر خوب محسوب شود. این بازی برای PS4 در دست ساخت است و هنوز هیچ خبر رسمی از عرضه این بازی برای PS5 و یا تاریخ عرضه آن منتشر نشده است.نظر شما چیست؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + نه =