اخبار بازی

شایعه عرضه بازی GTA 6 در سال 2019 را باور نکنید

شایعه عرضه بازی GTA 6 در سال 2019 را باور نکنید

وی جی مگ: به تازگی پیام‌های مشکوکی برای پلیرها در GTA Online ظاهر می‌شود که عرضه بازی GTA 6 در سال 2019 را مدعی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تاریخ عرضه بازی GTA 6 یکی از مواردی است که ذهن پلیرها را به خود مشغول ساخته است. البته منبع کنونی بدون شک آخرین جایی خواهد بود که گیمرها انتظار خواهند داشت به انتشار نسخه جدید این سری اشاره شود. به گفته وبسایت GamesRadar بسیاری از گیمرها در فروم بازی‌های راکستار تصاویری از بخش GTA Online به اشتراک گذاشته‌اند که پیام “عرضه بازی GTA 6 در سال 2019” در آن نشان داده می‌شود. منبع این پیام نیز خود راکستار درج شده است که باعث می‌شود این سوال در ذهن تداعی شود آیا این پیام خود یک شیوه بازاریابی است، آیا اشتباهی است که از جانب راکستار صورت گرفته و تئوری شایع‌تر بدین شکل است که تمامی پلیرها بازیچه یک متلقب و فرد استفاده‌کننده از ماد قرار گرفته‌اند.

این پیشنهاد از آن جایی مطرح می‌شود چرا که بسیاری از افرادی که این پیام را دریافت کرده‌اند روی پلتفرم PC مشغول تجربه این عنوان بوده‌اند. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مشاهده این پیام روی دو کنسول PS4 و XBOX ONE صورت نگرفته است زیرا چنین دستکاری‌هایی کنسول‌های نسل حاضر چندان راحت نیستند. تنها یک کاربر از مشاهده این پیام در کسنول PS3 خبر داده که به نسبت کنسول‌های نسل هشت، استفاده از هک در PS3 اکنون راحت‌تر است.

به هر حال چنین اقداماتی باعث می‌شود بسیاری از پلیرها از شرکت سازنده در خصوص صحت شایعه سوال نمایند و بدین واسطه توجهات بسیاری جلب می‌شود. در حالی که فعلا حتی روند تولید GTA 6 توسط سازنده آن مورد تایید رسمی قرار نگرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 18 =