اخبار بازی

شایعه: عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای Nintendo Switch

وی جی مگ: سال گذشته بود که شایعاتی درباره عرضه نسخه بازسازی شده سه‌گانه Crash Bandicoot برای کنسول جدید نینتندو منتشر شد. شایعاتی که حالا اشاره‌های جدیدی به آن شده و می‌توان انتظار داشت که در نهایت به عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای Nintendo Switch منتهی شوند.

به گزارش وی جی مگ، فروشگاه اسپانیایی XtraLife به تازگی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را برای عرضه روی Nintendo Switch قرار داده و تاریخ عرضه آن را نیز سال 2018 اعلام کرده. مسئله‌ای که هرچند هیچ‌ چیز را تایید نمی‌کند اما می‌تواند به این مسئله اشاره داشته باشد که جدای از هر اظهار نظر رسمی، سه‌گانه Crash Bandicoot عنوانی بسیار مناسب برای Nintendo Switch محسوب می‌شود که مخاطب‌های بسیاری را برای این دست بازی‌ها در اختیار دارد.

هنوز هیچ چیز در این زمینه تایید نشده اما بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که Crash Bandicoot N.Sane Trilogy به صورت انحصاری زمانی برای PS4 عرضه شده و امسال نسخه‌های مختلف آن برای پلتفرم‌های دیگری همچون Nintendo Switch و البته Xbox One منتشر می‌شود. جالب است بدانید که مدتی بعد از انتشار Crash Bandicoot N.Sane Trilogy شایعاتی نیز درباره ساخت آن برای پلتفرم فعلی مایکروسافت نیز وجود داشت که Activision ناشر بازی به آنها پاسخی نداد.

شایعه: عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای Nintendo Switch

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =