اخبار بازی E3 2018

شایعه: فهرست شخصیت‌های Super Smash Bros لو رفت

شایعه: فهرست شخصیت‌های Super Smash Bros لو رفت

وی جی مگ: در حالی که تنها چند هفته تا برگزاری E3 2018 باقی مانده است به نظر می‌رسد که نینتندو به احتمال فراوان Super Smash Bros را برای Switch به صورت رسمی معرفی کند.

به گزارش وی جی مگ، البته مخفی‌کاری نینتندو باعث نشده است که اطلاعاتی در مورد این بازی فاش نشود. در چند مدت اخیر شایعات زیادی در مورد Super Smash Bros ارائه شدند که البته نینتندو آنها را تایید یا تکذیب نکرده است. به تازگی نیز فهرست شخصیت‌های این بازی فاش شده است که می‌تواند برای هواداران این سری بسیار جالب باشد. بر اساس اطلاعاتی که توسط Vergenben، کاربر وب‌سایت GameFaqs منتشر شده شخصیت‌های مهمان از این بازی حذف نشدند و بدین ترتیب شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل سونیک، Pac-Man، Mega Man، Ryu از Street Fighter و … خواهیم بود. همچنین شخصیت‌های ماریو، لینک و دانکی کانگ نیز طبق معمول در این اثر حضور خواهند داشت.

البته در این شایعه صحبت از شخصیت‌های جدیدی نیز به میان آمده است. به نظر Ridley از سری Metroid در کنار Samus در این بازی حضور خواهند داشت. همچنین به نظر می‌رسد که Solid Snake از سری بازی‌های Metal Gear Solid در کنار Simon Belmont از سری Castlevania شخصیت‌های مهمان شرکت کونامی در بازی Super Smash Bros برای Switch خواهند بود.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =