اخبار بازی

شایعه: قابلیت دانلود به Playstation Now اضافه می‌شود

شایعه: قابلیت دانلود به Playstation Now اضافه می‌شود

وی جی مگ: با اضافه شدن قابلیت دانلود به Playstation Now این سرویس می‌تواند طرفداران بسیاری پیدا کند اما این اتفاق هنوز رخ نداده و فعلا شایعاتی جدید درباره آن منتشر که در ادامه به بررسی آنها پرداخته‌ایم. شایعاتی که نشان می‌دهد ممکن است این سرویس در آینده شکل و شمایلی متفاوت به خود گرفته دیگر تنها قابلیت استریم را در اختیار گیمرها قرار ندهد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی تصویری از سوی یکی از کاربرهای وبسایت ردیت منتشر شده که نشان می‌دهد قابلیت دانلود به Playstation Now و منوی اصلی این سرویس اضافه شده. مسئله‌ای که در ابتدا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند این است که به احتمال فراوان بازی پس‌زمینه به PS3 اختصاص دارد و در حال حاضر امکان تجربه بازی‌های این کنسول به صورت مستقیم روی PS4 وجود ندارد. از سویی دیگر کاربرها چنین چیزی را تاکنون مشاهده نکرده و اگر دانلود واقعا به Playstation Now اضافه شود، نهایتا باید اینگونه نتیجه‌گیری کرد که تصویر مورد نظر نتیجه یک مشکل فنی از طرف سونی بوده.

شایعه: قابلیت دانلود به Playstation Now اضافه می‌شود 1

در حال حاضر هیچ راهی برای تایید این مسئله وجود ندارد و تنها باید بیشتر صبر کرد. اکنون سرویس Playstation Now از پیش از 650 بازی پشتیبانی می‌کند و اگر قابلیت دانلود به آن اضافه می‌شود، توانایی جذب تعداد زیادی کاربر جدید را دارد.

برچسب‌هاPlayStation Now PS3 PS4 PSN sony بازی
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − یک =