اخبار بازی

شایعه: مراحل ساخت Final Fantasy VII Remake به سختی دنبال می‌شود

شایعه: مراحل ساخت Final Fantasy VII Remake به سختی دنبال می‌شود

وی جی مگ: پس از معرفی شدن Final Fantasy VII Remake در سال 2015 صبر طرفداران این عنوان مورد انتظار در حال تمام شدن است تا بتوانند دوباره در نقش قهرمان مورد علاقه خود قرار بگیرند. اما شواهد جدید نشان می‌دهد مراحل ساخت Final Fantasy VII Remake به سختی دنبال می‌شود و توسعه از آنچه پیش‌بینی می‌شد عقب‌تر قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، بخشی از این شایعه مربوط به این موضوع می‌شود که شرکت Square Enix تمامی موارد تولید شده توسط شریک خود استودیو CyberConnect 2 را دور ریخته و ساخت همه این بخش‌ها از نو شروع شده است. این شرکت ژاپنی مدتی پیش همکاری خود را با CyberConnect 2 به منظور ساخت بخش اکشن گیم‌پلی و هم‌چنین برطرف نمودن مشکلاتی دیگر در بخش‌های بازی اعلام کرد اما گزارشات نشان می‌دهند سال گذشته Square Enix تمامی پیشرفت‌های صورت گرفته را رها کرده و خود از اول مشغول ساخت بازی شده است.

اما ظاهرا مشکلات به همین جا خلاصه نمی‌شود. طراح بازی آقای Dan Tsukasa که به عنوان کارگردان هنری روی Final Fantasy VII مشغول به کار بود به تازگی در وبسایت Reddit صحبت‌هایی را در ارتباط با این پروژه انجام داده است که حاکی هرج و مرج موجود پیرامون روند توسعه این پروژه دارد.

Dan Tsukasa اظهار کرد شرکت Square Enix پیش از این مدعی شده بود که برای ساخت Final Fantasy 7 Remake چهار سال تلاش و زحمت صورت گرفته است در حالی که پروسه تولید این عوان تنها دو سال است که شروع شده بود. به علاوه این شرکت بخشی از کار بازی را دوباره شروع کرده زیرا موارد تولید شده توسط CyberConnect 2 بی‌مصرف و به‌دردنخور بوده و تمامی محتویات ساخته شده بدون استفاده باقی ماندند. «هنگامی که یک شرکت، محتویات تولید شده توسط یک شرکت شریک دیگر را کنار می‌گذارد چه نشانه مثبتی می‌تواند وجود داشته باشد؟ من می‌دانم که کار CyberConnect 2 بلااستفاده باقی ماند. من قبلا با آن‌ها کار کردم و از سطح کاری آن‌ها مطلع هستم. من می‌دانم که آن‌ها تلاش زیادی کردند تا بازی به سطحی برسد که پیش از این در نمایش‌های عمومی شاهد آن بودیم. اما موفق نشدند.»

وی در ادامه اضافه کرد «حرف‌های من براساس حدس و گمان نیست. من با هر یک از افراد هر دو شرکت Square Enix و CyberConnect 2 کار کرده‌ام. با توجه به آنچه می‌دانم در حال توضیح چیزی هستم که اتفاق افتاده است.» Tsukasa در ادامه گفت که دلیل و مدرکی برای اثبات حرف‌های او وجود ندارد اما او نمی‌تواند اطلاعات بیشتری در اختیار بگذارد زیرا پروژه نام‌برده بیش از پیش با خطر رو به رو خواهد شد. مدتی پس از این اظهارات، Tsukasa تمامی اکانت‌های خود را از رسانه‌های اجتماعی مختلف و حتی سایت ArtStation حذف کرد.

مدت‌هاست که شرکت Square Enix در خصوص پروژه بازسازی Final Fantasy VII سکوت کرده و اطلاعاتی در اختیار قرار نمی‌دهد. باید منتظر ماند و دید آیا در مراسم E3 پیش رو خبری از این عنوان مورد انتظار می‌شود یا خیر.

منبع: Comicbook.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =