اخبار بازی

شایعه: چالش جدید Red Dead Redemption 2 به GTA Online اضافه می‌شود

شایعه: چالش جدید Red Dead Redemption 2 به GTA Online اضافه می‌شود

وی جی مگ: چنان‌چه از علاقه‌مندان مشتاق بازی‌های راک‌استار باشید حتما به خاطر دارید سال گذشته چالشی در GTA Online برگزار شد و برنده یک هفت‌تیر مخصوص مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 را دریافت می‌کرد. در صورتی که چالش قدیمی را از دست دادید خوب است بدانید به‌زودی چالش جدید Red Dead Redemption 2 به GTA Online اضافه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، شخصی در به‌روزرسانی جدید GTA 5 به کاوش و جستجو پرداخته و موفق شده جزئیاتی احتمالی را به دست آورد مبنی بر این‌که به‌زودی دومین چالش جدید Red Dead Redemption 2 به GTA Online اضافه می‌شود. البته این بار گیمر ممکن است هنگام درگیری تن به تن در آن به خطر بیفتد. براساس این جزئیات، Stone Hatchet سلاح بعدی خواهد بود که در GTA Online در دسترس قرار می‌گیرد اما پلیر باید برای دست آوردن آن باید اموری را انجام دهد.

در ابتدا پلیر باید پنج ماموریت را برای شخصیت Maude در بازی انجام دهد. هنگامی این موارد انجام شدند این شخصیت شما را راهی مکانی خواهد کرد که Stone Hatchet در آن قرار دارد اما این پایان کار نخواهد بود. هنگامی که این سلاح را به دست آوردید به منظور در دسترس قرار گرفتن دائمی آن باید بلافاصله 25 قتل را با آن انجام دهید. پس از انجام این کار پول مخصوص درون بازی نیز به شما تعلق می‌گیرد البته مقدار آن هنوز مشخص نشده است. چالش قبلی 250 هزار دلار پول داخل بازی در اختیار پلیر قرار می‌داد. لازم به ذکر است Rockstar Games هنوز هیچ کدام از این موارد را به صورت رسمی تایید نکرده و در حالی که با توجه به عرضه بازی Red Dead Redemption 2 تا چند ماه آینده، این چالش جدید اصلا دور از انتظار نیست اما تا انتشار اخبار رسمی بهتر است این متن را به عنوان یک شایعه در نظر بگیرید.

عنوان Grand Theft Auto 5 برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دسترس بوده در حالی که Red Dead Redemption 2 قرار است در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 97) تنها برای کنسول PS4 و XBOX ONE عرضه شود و تاکنون خبری از انتشار آن برای پلتغرم PC به گوش نرسیده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × دو =