اخبار بازی

شایعه: Devil May Cry 5 در PSX 2017 معرفی خواهد شد ؟

شایعه: Devil May Cry 5 در PSX 2017 معرفی خواهد شد ؟

همیشه می‌توان انتظار اتفاقات بسیار جالب از نمایشگاه اختصاصی سونی یعنی PSX را داشت. اینبار به نظر PSX 2017 نیز شامل اتفاقات بسیار جالب خواهد بود. تا به این لحظه حضور بازی جدید استودیوی Sucker Punch یعنی Ghost of Tsushima در این نمایشگاه قطعی شده است.

به تازگی شایعه‌ای مستقیما از وب‌سایت ردیت منتشر شده است که بر اساس آن سونی قصد دارد Devil May Cry 5 و Soul Calibur 6 را در PSX 2017 منتشر کند. این دو بازی آخرین بار در سال‌های 2012 و 2013 منتشر شدند. اطلاعات منتشر شده در مورد DMC 5 کمی بیشتر است و بر اساس این شایعه حضور سه شخصیت Dante، Vergil و Nero در آن قطعی خواهد بود و گیمر می‌تواند با هر سه شخصیت به بازی بپردازد. همچنین منبع انتشار شایعه در وب‌سایت ردیت مدعی شده که معرفی این دو بازی در PSX قطعی نیست اما چند منبع مختلف این خبر را به دست او رساندند.

او همچنین در مورد Soul Calibur صحبت کرد و گفت که این بازی برای PS4، PC و Nintendo Switch منتشر خواهد شد و خبری از Xbox One نیست. منبع انتشار شایعه اشاره کرده که این بازی حتما تا پایان سال به صورت رسمی معرفی می‌شود و با توجه به نزدیکی PSX 2017 به انتهای سال میلادی، امکان معرفی در این نمایشگاه و حتی کنفرانس سونی بسیار بالاست. فعلا این خبر توسط سازندگان این دو بازی مورد تایید قرار نگرفته است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + 19 =

  • بله , فاینالی ? سر پاریس ارزو کردم تو PSX براورده شد ? DMC4 غنی ترین گیم پلی ممکن برای یه هک اند سلش بود , فقط گرفتاره تنبلی تو لول دیزاین و اینا شد . همون نقص تو این نسخه برطرف شه ( که واضحه شده ) میشه برچسب Perfect رو زد رو بازی ( متا و پتا و نظر منتقدام باد هواست چون منی که بالای 150 ساعت DMC4 بازی کردم و ذره ای خسته نشدم از بازی , بهتر میدونم که یه فن دقیقا دنبال چیه تو این سِری )

      • دقیقا , یادمه شمام یسری بد کوبیدیش تو بازیکست ? ولی در کل برای فن های سری یه بازی دلچسب بود . یعنی اون تکراره با وجود اینکه رو مخ بود ولی قابل چشم پوشی بود برای من حداقل

  • چى-نه-نه-اشتبا نهههه-اشتباهه اشتباهه اشتباهه اشتباهه اشتباهه اشتباهه نه نه نه نههههههههههه-اين شوخى بود ديگه الان؟-واقعيت نداره كه نه؟ ?:-)