اخبار بازی

شبکه Nickelodeon با موتور گرافیکی بازی، انیمیشن می‌سازد

شبکه Nickelodeon با موتور گرافیکی بازی، انیمیشن می‌سازد

وی جی مگ: شبکه Nickelodeon به دنبال آن است تا تغییری در انمیشن‌های براساس بازی ایجاد کند. این شبکه مختص کودکان به تازگی مجموعه جدیدی تحت نام Meet the Voxels را معرفی کرده که هم‌اکنون در حال ساخت است.

به گزارش وی جی مگ، داستان این انیمیشن سریالی روی یک خانواده براساس شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی تمرکز می‌کند که اعضای این خانواده همگی نامی برگرفته از بازی‌ها دارند. البته جوان‌ترین پسر خانواده به اسم Cody هنوز اسمی از شخصیت بازی برای خود انتخاب نکرده است. نه تنها تمرکز اصلی این مجموعه به دنیای گیم اختصاص پیدا می‌کند بلکه توسعه آن نیز توسط موتور گرافیکی بازی پیش برده می‌شود.

Meet the Voxels هم‌اکنون در Nickelodeon Entertainment Lab در حال تولید است. استودیی که واحد تحقیق و توسعه پروژه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده Nickelodeon به شمار می‌رود. سال گذشته بود که از The Entertainment Lab رونمایی شد. هدف Nickelodeon تولید کارهایی با استفاده از انیمیشن‌ ریل‌تایم است. اصلی‌ترین مزیت استفاده از انجین گرافیکی بازی، قابلیت رندر کردن آن برای مدیوم‌های مختلف و متنوع است. این گونه پروژه‌های به راحتی می‌توانند با استفاده از یک نوع فایل‌های تولید شده به انیمیشن، بازی‌های ویدئویی و پروژه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تبدیل شودند.

در حال حاضر انجین مورد استفاده برای تولید Meet the Voxels مشخص نشده است. البته نشریه Variety اظهار کرده بود شبکه Nickelodeon پیش از این در گذشته از انجین استودیو Epic Games یعنی Unreal Engine استفاده کرده بود. آن‌‎ها عرضه بازی‌های واقعیت مجازی Slime Zone و The Loud House را در کارنامه دارند. Nickelodeon هم‌جنین اعلام کرده که برنامه دارد Meet the Voxels به پلتفرم‌های واقعیت مجازی بیاورد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + نه =