اخبار بازی

شخصیت اصلی بازی Life is Strange 2 مشخص شد

شخصیت اصلی بازی Life is Strange 2 مشخص شد

وی جی مگ: بررسی فایل‌های نسخه اسپین‌آف بازی Life is Strange تحت عنوان The Awesome Adventures of Captain Spirit  که به تازگی به صورت رایگان عرضه شده از شخصیت اصلی بازی Life is Strange 2 و چندین شخصیت جانبی آن رونمایی کرد.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات در سایت Reddit فاش شده و جزئیاتی در خصوص عنوان در دست ساخت Dontnod به اشتراک گذاشته است. آن‌طور که پیداست نقش شخصیت Max Caulfield در بازی Life is Strange 2 توسط شخصیتی به نام Sean ایفا می‌شود که چندین بار در فایل‌های بازی به آن اشاره شده است. بجای شخصیت Chloe نیز شخصیت جدید Daniel که برادر بزرگ‌تر Sean است حضور خواهد داشت. نام‌خانوادگی این کاراکترها نیز Diaz عنوان شده است.

به نظر می‌رسد Sean و Daniel دو کاراکتری هستند که در کات‌سین نهایی The Awesome Adventures of Captain Spirit مشاهده می‌شوند. عنوانی اسپین‌آفی که در ابتدای هفته گذشته به صورت رایگان عرضه شد. هم‌چنین این جزئیات فاش شده به اسم دو کاراکتر دیگر به نام Cassidy و یک سگ اشاره می‌کنند.

در حالی که شخصیت‌های نسخه اول در دنباله این بازی حضور پیدا نمی‌کنند اما انتخاب‌های شما در بازی دوم نیز تاثیر خواهد داشت. البته‌های گزارش‌های دیگر به حضور اسم Chloe، Max و Warren در فایل‌های بازی اشاره داشته‌اند. اکنون باید منتظر تایید رسمی این اطلاعات توسط سازنده آن Dontnod بود. بازی Life is Strange 2 در تاریخ 27 سپتامبر 2018 (5 مهر 97) منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =