اخبار بازی

شروع بازی Mafia 3 در زمان توسعه تغییر اساسی کرده

شروع بازی Mafia 3 در زمان توسعه تغییر اساسی کرده

وی جی مگ: بر هیچ یک از گیمرها مسائل مطرح شده در بازی Mafia 3 پوشیده نیست. مواردی از ویتنام گرفته تا نژادپرسی دهه 50 میلادی و جرایم سازمان یافته که در بازی به آن پرداخته شد. در حالی که استودیو Hangar 13 از پرداختن به داستان‌های اصیل در عناوین آینده خود ترسی ندارد اما ظاهرا یک صحنه از شروع بازی Mafia 3 در زمان توسعه آن حذف شده و با تغییرات اساسی همراه شده است.

به گزارش وی جی مگ، آقای اندرو ویلسون تهیه‌کننده اجرایی، سکانس شروع بازی Mafia 3 را به صورت یک مقدمه بسیار خشن توصیف کرد که در آن شخصیت اصلی یعنی لینکلن و دوستانش توسط جمعیتی مورد کمین واقع می‌شوند و برای رهایی خود مجبور به درگیری با آن‌ها می‌شوند. شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که لینکلن تصادفا یک مامور پلیس را به قتل می‌رساند و به همین دلیل او در شروع بازی به سوی جنگ ویتنام فرار می‌کند. این صحنه به صورت کامل از بازی حذف شده زیرا اگر بدون هیچ زمینه‌ای در آن پیاده‌سازی می‌شد اصلا جالب به نظر نمی‌رسید و از حوادث جاری دورن بازی نیز شوکه‌کننده‌تر ‌می‌بود.

ویلسون در ادامه توضیح می‌دهد که علاوه‌بر زننده بودن این سکانس ابتدایی که هرگز در بازی به آن اشاره نشد از تاثیر و احساس متصل به بازی کم می‌شد. « این مورد بیشتر احساس استعمار شخصیت لینکلن را می‌داد. این سکانس به گونه‌ای نبود که بتواند مخاطب را درگیر نماید به طوری که در عین حال که بخواهد در نقش لینکلن قرار بگیرد و از او بترسد همزمان بتواند به او کمک نمایند. به همین دلیل صحنه شروع بازی Mafia 3 تغییر پیدا کرد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =