اخبار بازی

شروع ساخت بازی اکشن و پرهزینه Square Enix

شروع ساخت بازی اکشن و پرهزینه Square Enix

وی جی مگ: کمپانی Square Enix امروز اعلام کرد واحد توسعه به تازگی تشکیل یافته آن‌ها تحت عنوان 3rd Development Division کار روی یک پروژه بزرگ را آعاز کرده است. این پروژه که براساس منابع جدید بازی اکشن و پرهزینه Square Enix خواهد بود پیش از این توسط Business Division 5 ساخته می‌شد و از مرحله پیش‌تولید نیز خارج شده است.

به گزارش وی جی مگ، باید توضیح دهیم 3rd Development Division اکثرا از اعضای سابق Business Division 5 تشکیل شده که البته منحل شد. در مارج 2016 بود که اعلام شد بازی اکشن و پرهزینه Square Enix توسط Business Division 5 توسعه می‌یابد. اکنون این پروژه به دست واحد توسعه جدید 3rd Development Division ساخته می‌شود. این بازی به صورت یک پروژه چالش‌ برانگیز و مهیج توصیف شده و آن طور که پیداست یک IP کاملا جدید به شمار می‌رود. استودیو توسعه‌دهنده این بازی توسط نائوکی یوشیدا، کارگردان Final Fantasy 14 و بسته‌های گسترش‌دهنده آن رهبری می‌شود.

تمامی این اطلاعات جدید به واسطه به‌روزرسانی صفحه استخدام کمپانی در روز یک آپریل به دست آمده است. براساس فرصت‌های شغلی که Square Enix به دنبال استخدام نیروی کاری جدید برای آن‌هاست این بازی جدید یک اثر اکشن بزرگ به نظر می‌رسد. در سال 2016 و به دنبال معرفی و نمایش عناوین اکشن و ماجراجویی غیر ژاپنی هم‌چون God of War و Horizon Zero Dawn در نمایشگاه E3 2016، یوشیدا اظهار کرده بود که Square Enix هم باید بازی در این سطح داشته باشد و ایشان شخصا طی 3 الی 5 سال آینده یک بازی بزرگ مشابه با عناوین نام‌برده خواهد ساخت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 13 =

  • باید به جای ساخت آی پی جدید ، در پی ایجاد سبک و یا گسترش سبک های معمول باشند . کاری که god of war ,horizon و بالاخص pubg موفق به انجامش شدن