اخبار بازی

شروع همکاری سازندگان Worms با Planet Alpha

وی جی مگ: کمپانی بریتانیایی Team 17 که بیشتر با ساخت مجموعه‌ بازی‌های Worms شناخته می‌شود، خبر از شروع همکاری خود با سازندگان Planet Alpha داد. همکاری که می‌تواند با در کنار یکدیگر قرار دادن سازندگان Worms با Planet Alpha شرایطی را به وجود آورد که روند توسعه این بازی به شکلی متفاوت دنبال شود.

به گزارش وی جی مگ، طبق اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده، قرار است که Planet Alpha امسال برای PS4، Nintendo Switch و PC منتشر شود و همکاری به وجود آمده میان سازندگان آن و استودیو Team 17 کمک خواهد کرد که Planet Alpha به حداکثر پتانسیل خود دست پیدا کند.

اگر با Planet Alpha آشنایی ندارید باید بگوییم که این بازی پلتفرمر گیمر را در دنیایی زیبا قرار می‌دهد که البته در آن خطراتی به واسطه حضور موجودات فضایی وجود دارد. خطراتی که در روز و شب چهره‌ای متفاوت به خود می‌گیرند. برای اولین‌بار پنج سال پیش بود که Planet Alpha از سوی یکی از اعضای سابق استودیو IO Interactive یعنی آدرین لازار به عنوان پروژه‌ای جانبی معرفی شد. لازار پیش از جدایی از IO Interactive روی بازی‌هایی همچون Hitman، Hitman Absolution و Kane and Lynch 2 کار کرده بود. ساخته جدید لازار هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما برای استیم آن را برای انتشار در سه ماهه سوم سال در نظر گرفته.

منبع: Dualshokers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + چهار =