اخبار بازی

شرکت کدمسترز، مالک جدید Project CARS!

مالک جدید Project CARS

در یک حرکت غیرمنتظره، امروز صبح تویتر رسمی شرکت Codemasters با ارسال تویتی، از خرید شرکت Slightly Mad Studio و تمامی IP ها و کارکنان آن خبر داد. بدین ترتیب شرکت کدمسترز، مالک جدید Project CARS شد.

بدین ترتیب دو شرکتی که مهارت بالایی در ساخت عناوین ریسینگ دارند بایکدیگر ادغام شده و حالا Project CARS در کنار DiRT، GRID و سری F1 به کلکسیون عناوین ریسینگ کدمسترز اضافه شده است. طبق آمار شرکت GameInsustry، کدمسترز با پرداخت 30 میلیون دلار بصورت نقدی، این شرکت را خریده است. رئیس استودیوی SMS، همچنان به عنوان رئیس، اما زیر چتر کدمسترز باقی خواهد ماند.

در حال حاضر شرکت SMS سه عنوان در دست ساخت دارد. یک عنوان برای گوشی های هوشمند که Project CARS GO نام دارد، یک عنوان از یکی از عناوین مشهور هالیوودی که طبق شایعات F&F است و یک عنوان دیگر از IPهای خود استودیو.

فردین باقریان

فردین باقریان

فردین باقریان - نویسنده و منتقد در حوزه ویدئو گیم

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 11 =

      • کنسول شرکت اسلایتلی مد که چند وقت پیش برای اسم شعارشون توییت گذاشته بودن. خبرشو گذاشته بودین

      • ولی خداییش اسلایتلی مد کنسولش رو بسازه بعد این دو تا شرکت بیان بازی ریسینگ های انحصاری بزرگی رو رو این کنسول عرضه کنن خیلی خفن میشه و بفروشش خیلی کمک میکنه ولی بقول شما با این خبر احتمالا تا الان کنسل شده ولی یه خبر خوندم که احتمال میدن سال 2022 عرضه میشه. منبعش خیلی زیاد مورد اعتماد نیست.

      • ولی به نظرم تو شرایطی که همه چیز داره به سمت فضای ابری میره عرضه یه کنسول جدید خیلی ریسک بزرگیه اونم برای این شرکت که همیشه توانایی ریسک مالی در حد و اندازه سونی، نینتندو و مایکروسافت نداره. ولی طراحی جالبی داشت …