اخبار بازی

شعبه مونترال Square Enix دیگر روی مجموعه Go کار نمی‌کند

شعبه مونترال Square Enix دیگر روی مجموعه Go کار نمی‌کند

وی جی مگ: شعبه مونترال شرکت Square Enix با ساخت عناوینی چون Deus Ex GO، Tomb Raider GO و Hitman GO، اقتباس بزرگ و قابل توجهی از IP های Square Enix را در ژانر پازل ماجراجویی برای موبایل عرضه کردند. در عین حال مجموعه Go توانست روح هر کدام از این فرنچایزها را در اقتباس موبایلی آن نیز حفظ کند. حال براساس اطلاعات جدید به نظر می‌رسد Square Enix Montreal دیگر تمایل ندارد تا روی این سری بازی‌ها کار کند.

به گزارش وی جی مگ، آقای Patrick Naud رئیس این استودیو در گفتگو با PC Games Insider اشاره کرد که بازی‌ها و برنامه‌های پولی چندان مورد علاقه بازار موبایل نیستند. این مورد باعث شده تا Square Enix Montreal به ادامه کار روی مجموعه Go تجدید نظر کند. «متاسفم اما جواب من منفی بوده و ما دیگر روی بازی از مجموعه Go کار نمی‌کنیم. سری بازی Go برای ما به عنوان یک توسعه‌دهنده ماجراجویی بزرگی بود. ما سه بازی از این مجموعه را برای موبایل تولید کردیم و بازخوردهای آن را دریافت کردیم. سخت‌ترین بخش بدین شرح است که بخواهید اثری پرمیوم و ویژه‌ای را روی موبایل توسعه داده و عرضه کنید.»

«یکی از چالش‌های ما امروزه این است که بازی‌های پرمیوم بازار موبایل رو به کاهش است. روز به روز تعداد عناوین با کیفیت رایگان بیشتر می‌شود و این باعث می‌شود میل مخاطبین به تجربه یک بازی پولی کمتر و کمتر شود.

علیرغم موفقیت کیفی و درآمد خوبی که آثار ما دریافت کردند، بسیار ناراحت کننده است که ببینیم بازی‌های ما تنها به دلیل مسئله قیمت آن‌ها توسط عده‌ کمی از کاربران موبایل تجربه شدند. مسئله قیمت موضوع و مانع بزرگی برای مخاطبین موبایل به شمار می‌رود. بسیاری از افراد تنها بازی‌های موبایلی را تجربه می‌کنند. در صورتی که گزینه‌های رایگان بسیاری پیش‌رو آن‌ها قرار دارد چرا باید حاضر شوند اثر غیر رایگان را تجربه نمایند مگر اینکه دلیل بسیار قانع‌کننده‌ای داشته باشند.

این موضوع بدین معنی نیست که آن‌ها اصلا حاضر نیستند پولی در بازی‌ها خرج کنند. اما ترجیح می‌دهند تنها زمانی که این کار را انجام دهند که مطمئن شوند بازی مورد نظر را دوست خواهند داشت. حال برای درک این مسئله فرقی نمی‌کند که بازی مورد بحث تنها 5 دلار قیمت داشته باشد.»

Gamingbolt

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − یازده =