اخبار بازی بازی ایرانی

شماره چهارم مجله بازینامه منتشر شد

شماره چهارم مجله بازینامه
شماره چهارم مجله بازینــــــامه که از مهرماه سالی جاری و بصورت ماهیانه در حال انتشار است، امروز رسما منتشر گردید. این مجله که هدف اصلی خود را بر پایه آموزش علمی و تخصصی ساخت بازی‌های رایانه‌ای قرار داده است.

مجله بازینامه، مجله ای است که به صورت دیجیتالی از طریق سایت های مختلف در زمینه بازی های رایانه ای منتشر می شود.این مجله بستری است برای آموزش بازیسازی، به صورت اصولی و حرفه ای،که علاوه بر پوشش اخبار روز دنیا، بیشتر به آموزش تخصصی در بخش های مختلف بازیسازی می پردازد. اگر علاقه مند به بازیسازی هستید و دوست دارید دانش خود را در کمترین زمان در بخش های مختلف بازیسازی افزایش دهید، به سراغ این مجله بروید و مقالات مختلف نگارش شده در این مجله الکترونیکی را به دقت مطالعه کنید.

حال توضیحات تیم تحریریه این مجله در خصوص این شماره:

شماره چهارم مجله بازینــــــامه که از مهرماه سالی جاری و بصورت ماهیانه در حال انتشار است، امروز رسما منتشر گردید. این مجله که هدف اصلی خود را بر پایه آموزش علمی و تخصصی ساخت بازی‌های رایانه‌ای قرار داده، تا به امروز توانسته است نزد بسیاری از فعالان و علاقه‌مندان صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایران، محبوبیت فراوانی به دست آورد. بازینامه به جز مطالب آموزشی، از بخش های مهیج دیگری نیز برخوردار است و کیفیت این مجله هم، در هر شماره بهبود می‌یابد. امروز شماره چهارم این مجله خوب منتشر شده و نکته حائز اهمیت این است که بازینامه رایگان بوده و برای دریافت نسخه الکترونیکی آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست!

حال تصاویری از این شماره مجله:

شماره چهارم مجله بازینامه

دانلود مجله:

نسخه HD

نسخه SD

نسخه بهینه شده برای موبایل:

نسخه HD

نسخه SD

شماره چهارم مجله بازینامه منتشر شد

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 1 =