اخبار بازی

شمشیر مخفی جدیدی در Shadow of the Colossus Remake پیدا شد

شمشیر مخفی جدیدی در Shadow of the Colossus Remake پیدا شد

وی جی مگ: تنها چند روز از عرضه رسمی Shadow of the Colossus برای PS4 می‌گذرد. یکی از اعضای وب‌سایت PS4Trophies در حال استریم این بازی شمشیر مخفی جدیدی در Shadow of the Colossus Remake پیدا کرده است.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی مشخص شده است که نسخه PS4 دارای آیتم‌های مخفی است که ارتباط مستقیمی با سکه‌های طلا دارند. این سکه‌ها طلا در نقاط مختلف دنیای این بازی مخفی شدند و با نام Enlightenments از آنها یاد می‌شود. مشخص نبود که استفاده این سکه‌ها طلا برای چه چیزی است اما در استریم این راز برملا شد و دیدیم که با جمع‌آوری آنها شمشیر مخفی جدیدی به نام Sword of Dormin در اختیار گیمر قرار خواهد گرفت.

اگر به صورت دقیق در مورد این سکه‌ها صحبت کنیم باید بگوییم که تعداد 79 عدد از آنها در دنیای بازی قرار دارند. زمانی که گیمر بتواند هر 79 سکه را جمع‌آوری کند یک راه مخفی در Hub اصلی بازی برای گیمر باز خواهد شد که در نهایت به دریافت شمشیر جدید ختم می‌شود. این شمشیر قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر آیتم‌ها دارد. البته در حال استفاده از این شمشیر، سرعت بازیابی سلامتی کاهش پیدا می‌کند. این شمشیر همچین دارای قابلیت Beam of Darkness است.

شمشیر مخفی جدیدی در Shadow of the Colossus Remake پیدا شد

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =