اخبار بازی

شکایت از راکستار به خاطر GTA Vice City

شکایت از راکستار به خاطر GTA Vice City

تقریبا 15 سال از عرضه GTA Vice City می‌گذرد اما گذر این همه سال باعث نشده که هنوز هم شکایاتی در مورد بازی جنجالی راکستار به دست آنها نرسد.

اینبار این شکایت از سمت Psychic Readers Network انجام شده است و بر اساس گزارش The Warp این شکایت به خاطر شباهت شخصیت Auntie Poulet با شخصیت تلویزیونی Miss Cleo انجام شده است. بدن شک شباهت زیادی بین این دو شخصیت وجود دارد و هیچکس نمی‌تواند آن را تکذیب کند و به نظر هم این شباهات اصلا اتفاقی نیست.

شاکی این پرونده مدعی شده که شباهات موجود بین این دو شخصیت بر خلاف قوانین کپی رایت است. راکستار برای صداگذاری شخصیت داخل بازی خود از بازیگر تلویزیونی نقش Miss Cleo استفاده کرده و صداهای داخل بازی کاملا شبیه به همان برنامه تلویزیونی است. نکته مشکوک اینجاس که این فرد تنها یکبار در صنعت بازی به صداگذاری مشغول بوده و آن هم همیشن شخصیت در بازی GTA Vice City بوده است. در همین راستا Psychic Readers Network مدعی شده که آنها برای ساخت این برنامه تلویزیونی بیش از 100 میلیون دلار هزینه کردند، این در حالی که است که Take Two و راکستار با ساخت و فروش GTA Vice City به سودی بیش از 500 میلیون دلار رسیدند.

در حال حاضر مبلغی مورد نظر شکایت Psychic Readers Network مشخص نشده است اما مشخص است که آنها به دنبال رقمی بسیار بزرگ هستند. Take Two در حال حاضر زیربار این شکایت نرفته و آن را خنده دار می‌داند. همچنین Take Two اعلام کرد که با تمام قدرت از خود در دادگاه دفاع خواهد کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + سیزده =