اخبار بازی بازی ایرانی

شیطنت های علیمردان خان ۲+تصاویر

AlimardanMeetMerlin
شیطنت های علیمردان خان ۲ که ادامه ای خواهد بود بر بازی شیطنت های علیمردان ۱، که چند سال قبل منتشر شد. بازی در مراحل پایانی ساخت خود به سر می برد.

ساخته جدید شرکت رسانای شکوه کویر معلوم شد. بازی شیطنت های علیمردان خان ۲، ادامه ای خواهد بود بر بازی شیطنت های علیمردان ، که چند سال قبل منتشر شده است. این بازی در مراحل پایانی ساخت خود به سر می برد. سبک این بازی ادونچر خواهد بود.این بازی به مدیریت پروژه عماد رحمانی در حال ساخت است و می توان جزو بازی های ادونچر ایرانی مورد انتظار سال آینده، بر شمرد.

کلیت داستان این بازی این است که طی حادثه ای علیمردان به دوران جادوگری مرلین سفر می کند و در پی بدست آوردن شمشیر اکس کالیبر (x calibur sword) بر می آید.

ایده خلاقانه ای که سازندگان با خوش فکری، داستان ایرج میرزا را به داستان های کهن اروپا پیوند می زنند!با توجه به این داستان پردازی نوآورانه،به نظر می رسد سازندگان بیشتر به فکر بازارهای خارجی برای پخش این بازی خواهند بود.

عکس هایی از محیط این بازی :

شیطنت های علیمردان خان ۲

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

9 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 6 =

  • از همه دوستانی که نظر دادن ممنونم
    انیمیشن های بازی فریم بای فریم هستند که ممطئنا جذابیت های خاص خودشون رو داره
    در مورد نظر میثم عزیز
    واقعا بحث سلیقه و البته نظر کارگردان هنری کار آقای اشکان رهگذر هستش
    البته شاید برای نسخه سوم 😀 که داستانش در حال نگارش هست یه کار جذاب بکنیم
    مثلا در همین سایت گیم ایمگ ( اگر شما صلاح بدونید) یه نظر سنجی بزاریم در مورد چند طراحی
    اینجوری میتونیم به نظر جامع تری برسیم
    البته اینکه من بازی رو خیلی جذاب توصیف کردم ، به شدت به دیالوگ ها و گیم پلیش اشاره داشت ، مطمئنا دوستاران ادونچر های کلاسیک ربطی(هر چند خام تر و اندک تر) نسبت به جزیره میمون در این بازی خواهند یافت

  • واقعا طراحی هنریش عالیه…….نمی خوام تعریف الکی کنم ولی واقعا این عکسا در مقایسه با یه بازی مثل rayman خیلی خوب به نظر میاد :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

    • دوست عزیز Rayman !!!??? ریمن که جای هیچ حرفی باقی نذاشته واقعا تصاویر زیبای بازیش همیشه دل آدمو میبره. و اگه بخوایم مقایسه کنیم بازم ریمن سرتره. این بازی هم زیباییهای خاص خودشو داره و بله طراحی و گرافیکش عالی نباشه ولی خوب کار شده. منتهی سبک این بازی به صورت پوینت & کلیک هست و معمولا بازیهای ادونچر با این سبک گرافیک و طراحی مناسب و بالایی دارند. اما ریمن اکشن ادونچر هست و به صورت پوینت & کلیک نیست.
      مخلص کلوم : بازیهای پوینت اند کلیک غالبا از گرافیک و طراحی هنری بسیار زیبا و خاصی پیروی میکنند که ممکنه توی بازیهای سبک دیگه با اون طراحی خاص و سطح بالا روبرو نباشیم اما ریمن با اینکه اکشن ادونچر و پلتفرمر هست بسیار زیباست تصاویر و طراحی هاش.

  • @ميثم قرباني
    آقا میثم کلا بیشتر طراحی های داخلی (چه انیمیشن و چه برای بازی) به این صورته. نمونش انیمیشن شکرستان. نمیدونم چرا انقدر دوست دارن کاراکتر هارو ترسناک و خوف آور بسازن. اسم کلمه ی شیطنت که میاد، خداوکیلی یاد چه کاراکتری میوفتید؟ Crash !!!
    البته اینم یه نوعشه. بازم کسایی هستن که از اینجور طراحی ها خوششون میاد. اما درکل اگه بین 100 نفر آدم بخوای آمار بگیری، شاید حدود 60 یا 70 نفر بگن خوشمون نمیاد. این حرف من البته توهین به بازی یا طراح بازی نیست (اینو ذکر کردم چون برخی از دوستان ممکنه بد برداشت کنن)، اما به نظرم کاراکتر های Creepy و کلا هنر های Creepy، کمتر طرفدار داره تا بقیه ی سبک ها. نقاش ها و طراح های زیادی هستن (چه قدیمی و چه جدید) که از این سبک پیروی میکنن و خب، طرفدارای زیادی هم دارن. اما درکل سلیقه ی بیشتر مردم با سبک و طراحی Creepy نمیخونه…

  • ممنون از علی عزیز
    بابت پوشش خودجوش بازی 😀 😀 😀
    ممطئن باشید دوستان که علیمردان در ملاقات با مرلین جادوگر یکی از قوی ترین و شیرین ترین بازیهای رسانا شکوه کویر و ادونچر های اخیر هست ، همه تلاش ما ارائه یک بازی متفاوت و با بالاترین سطح کیفی است و مطمئنا شما از بازی راضی بیرون خواهید آمد.

    • عماد جان
      من به شخصه با کاراکتر علی مردان خان حال نمیکنم. نمیدونم چرا. قیافه زشتی داره تا اینکه شیطنت امیز باشه. البته شاید تو بازی بهش عادت کنی ولی این استیلی که داره به دل من اصلا نمیشینه.. فک پایین نداره در حالت معمول و از نظر زبان بدن نبود فکر پایین یا حذف اون به آدمهای سادیسمی مرتبط میشه. علاوه بر اون چینش دندوناش کمی احمقش کرده و حالت احمق با سادیسم بیشتر چندش آوره تا اینکه جذاب باشه.
      البته گفتم تو بازی و به مرور کمرنگ میشه ولی به جد به این معتقدم که این کاراکتر اصلا کاراکتر موندگاری نمیشه و هیچ ارتباطی خصوصا قشر نوجوان و جوان باهاش برقرار نمیکنه. میتونست خیلی قشنگ تر و در عین حال شرورتر باشه.
      کاراکتری با موهای به هم ریخته و چشمایی درشت که رو صورت به خاطر شیطنتهای زیاد یکی دوتا چسب زخم باشه و ….
      نمیدونم والا. نظر شخصیم این بود.