اخبار بازی

صحبت‌های استودیوی Mercury Steam در مورد نینتندو

صحبت‌های استودیوی Mercury Steam در مورد نینتندو

نینتندو و Mercury Steam به زودی بازی Metroid Samus Returns را به صورت انحصاری برای 3DS عرضه خواهند کرد. نقد‌هایی نیز از این بازی منتشر شده است که به نظر می‌رسد این بازی بسیار موفق ظاهر خواهد شد.

در حالی که استودیوی Mercury Steam قبل از ساخت این بازی وضعیت خوبی نداشت و آثار ساخته شده توسط آنها در بهترین حالت یک شکست یا بازی متوسط بود چگونه توانستند Metroid Samus Returns را بسازند؟ رئیس استودیوی Mercury Steam آقای Enric Alvarez اشاره کرد که نینتندو آنها را در طی کردن این مسیر هدایت کرده است.

او در صحبت‌هایش گفت:« نینتندو یک شرکت ناشر منحصر به فرد است که بازی‌های آنها نیز بسیار خاص است. آنها خاص هستند، آنها منحصر به فرد هستند، آنها به بازی‌ها اهمیت می‌دهند. من در این مورد زیاده روی نمی‌کنم چون شاید 80 الی 90 درصد صحبت‌های ما در دو سال گذشته فقط در مورد چیز‌هایی بود که گیمر‌ها به آنها اهمیت می‌دهند. من به شما دروغ نمی‌گویم اما آنها بسیار زیاده خواه هستند، آنها همیشه انتظار بهترین را از شما خواهند داشت، همیشه و همیشه. گرچه این تجربه یکی از بهترین تجربیات ما بود. ما با ناشر‌های زیادی کار کردیم. Codemasters، Konami و … که همه آنها تجربیات متفاوتی بودند. ما تجربه بسیار خوبی با Konami داشتیم اما قطعا نینتندو یک چیز دیگر است. نینتندو باعث شد که ما سازندگان بهتری شویم.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 9 =