اخبار بازی

صحبت‌های میاموتو در مورد تفاوت‌های ساخت فیلم و بازی

صحبت‌های میاموتو در مورد تفاوت‌های ساخت فیلم و بازی

وی جی مگ: در حالی که هفته گذشته اکثر شرکت‌ها گزارش مالی خود را منتشر کردند، برخی از پروژه‌های جدید نیز معرفی شد و در این میان ساخت انیمیشن Super Mario زیر نظر میاموتو و همکاری سازندگان انیمیشن Minions تایید شد.

در توضیح اینکه چگونه پروژه ساخت این انیمیشن آغاز شد میاموتو گفت:« من سال‌ها بود که در نظر داشتم یک فیلم انیمیشن برای Mario بسازم. ما مدت‌ها در نینتندو در این مورد صحبت کردیم و در نظر داشتیم که ساخت یک فیلم نیز مانند یک بازی خواهد بود اما باید بگویم که حالا به نظرم این دو مقوله کاملا از هم جدا هستند. رسانه‌های قابل تعامل با رسانه‌هایی مثل سینما که قابل تعامل نیستند خیلی فرق دارند. وقتی قصد ساخت فیلم دارید باید از یک متخصص کمک بگیرید.»

به گزارش وی جی مگ، میاموتو قبل از آغاز پروژه با تیم Illumination فرآیند طولانی برای آغاز این پروژه طی کرده است. او در این مورد گفت:« من با کارگردان‌ها و تهیه کنندگان مختلفی صحبت کردم و در نهایت نیز به Illumination از طریق Universal Perks & Resorts معرفی شدم. به عنوان یک تولید کننده Chirs Melendandri (مدیرعامل Illumination) مسئول تولید آثاری مثل Minions است اما در حقیقت او یک آدم با سابقه و تجربه بسیار زیاد است. او سابقه کار روی آثاری مثل Ice Age را در کارنامه دارد. وقتی با او صحبت کردم گفت که مصاحبه‌های من را خوانده در مورد تولید علاقه مشترک با من دارد. صحبت‌های ما در واقع دو سال پیش انجام شد و حالا به نقطه‌ای رسیدیم که ساخت این پروژه را به صورت رسمی اعلام کردیم.»

میاموتو همچنین شخصیت Chris Melendandri را یک فرد بسیار حساس به زمان و منابع معرفی کرد و گفت که او با استفاده از این حساسیت خود پروژه‌های فوق‌العاده را به سرانجام می‌رساند. در حال حاضر تاریخ عرضه و یا اکران این انیمیشن مشخص نیست.

صحبت‌های میاموتو در مورد تفاوت‌های ساخت فیلم و بازی

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + هفده =