اخبار بازی

صحبت‌های کارگردان NieR Automata درباره نسخه بعدی این بازی

وی جی مگ: یوکو تارو کارگردان NieR Automata در مصاحبه اخیر خود با وبسایت GameReactor درباره ساخت نسخه بعدی این بازی صحبت کرده و توضیح داده که علاقه بسیاری به انجام این کار دارد و اگر Square Enix بودجه ساخت را فراهم کند، ادامه NieR Automata از سوی او کارگردانی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تارو در ادامه صحبت‌های به این نکته اشاره کرده که دلیل اصلی قرار دادن چند راه برای به اتمام رساندن بازی به هزینه و زمان تولید ارتباط داشته. کارگردان NieR Automata چگالی و زمان خاصی را برای گیم‌پلی در نظر داشته و در نهایت مجبور شده از ساختار چند مسیر در جریان بازی استفاده کند تا به خواسته خود برسد. او در نظر داشته که گیمر برای چند بار و زمانی طولانی به تجربه NieR Automata بپردازد و بهترین راه حل برای انجام این کار بدون اضافه کردن مراحل جدید را در قرار دادن مسیر‌های مختلف دیده.

از دید کارگردان NieR Automata اگر بودجه بیشتری موجود بود ساخته نهایی تفاوت بسیاری با چیزی داشت که اکنون به عنوان NieR Automata می‌شناسیم. در نهایت باید به این مسئله اشاره کنیم که NieR Automata توانست عملکرد خوبی را از خود نشان داده و فروش 2.5 میلیون نسخه‌ای را تجربه کند. بازی که در حال حاضر برای PC و PS4 موجود است و احتمالا نسخه بعدی آن نیز ساخته می‌شود.

برچسب‌هاNieR Automata pc PS4 Square Enix
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =