اخبار بازی

صحبت‌های LucasFilm در مورد مشکلات Star Wars Battlefront 2

صحبت‌های LucasFilm در مورد مشکلات Star Wars Battlefront 2

امسال قطعا کمبود خبر‌های بزرگ وجود نداشته است و در میان تمام خبر‌های بزرگ شاید در چند هفته و یا ماه گذشته، اخبار و مشکلات Star Wars Battlefront 2 همیشه در توجه رسانه‌ها قرار داشته است.

مشکلات Star Wars Battlefront 2 به حدی وخیم بود که حتی صدا سیاست‌مداران نقاط مختلف جهان را در آورد و مدل پیشنهادی آنها برای کسب درآمد باعث شد تا دیزنی و LucasFilm نگران صدمه به نام Star Wars باشند. معاون رئیس LucasFilm داگلاس رایلی در این مورد گفت:«  ما به آنها راه را نشان می‌دهیم و آنها با دریافت بازخورد از ما به کار خود ادامه می‌دهند. ما در کنار یکدیگر کار می‌کنیم تا درک بهتری از کارای سیستم‌ها و اهداف داشته باشیم. ما باید بدانیم که آنها از نام این برند چگونه استفاده می‌کنند و رفتار آنها چه تاثیری روی  گیمر دارد.»

او در ادامه صحبت‌هایش در مورد مشکلات EA با Star Wars Battlefront 2 گفت:« من حس می‌کنم که چالش بزرگ در این صنعت که تقریبا همه با آن روبرو هستند ارائه سرویس‌هایی به هزاران هزار گیمر است که شاید در آینده نیاز به تغییر داشته باشد. شما همیشه در حین یادگیری هستید و با کاربر تعامل می‌کنید. ما همیشه دوست داریم که کاربران تجربه بسیار خوبی از Star Wars داشته باشند. برای سیستم‌هایی که روی کیفیت این تجربه تاثیر منفی می‌گذارند»

به نظر می‌رسد که در حال حاضر LucasFilm و دیزنی رضایت کافی از Battlefront 2 دارند و شاید این بازی بتواند در آینده با ایجاد تغییرات نظر مثبت گیمر‌ها را نیز جلب کند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 3 =