اخبار بازی

صدرنشینی بازی God of War برای پنجمین هفته در بریتانیا

صدرنشینی بازی God of War برای پنجمین هفته در بریتانیا

وی جی مگ: با توجه به اینکه فعلا بازی مهمی طی هفته‌های اخیر وارد بازار جهانی نشده ساخته Santa Monica همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد و حالا خبر رسیده که صدرنشینی بازی God of War برای پنجمین هفته متوالی در بازار بریتانیا ادامه پیدا کرده.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر تنها دو بازی انحصاری سونی در مقابل God of War قرار گرفته‌اند تا رکورد آنها نیز توسط انحصاری جدید PS4‌ شکسته شود. در میان انحصاری‌های تاریخ سونی دو بازی The Last of Us برای PS3 و Gran Turismo 3 برای PS2 توانسته‌اند بیشتر از God of War صدرنشینی جدول فروش بریتانیا را تجربه کنند. این دو انحصاری قدیمی سونی به ترتیب 6 و 8 هفته این جایگاه را به خود اختصاص داده بودند. در حال حاضر سونی آمار دقیقی از میزان فروش بازی God of War برای PS4 را اعلام نکرده اما در همان روزهای ابتدایی توضیح داد که این اثر موفق به فروش 3.1 میلیون نسخه طی سه روز ابتدایی عرضه شده و لقب سریع‌ترین فروش انحصاری PS4 را به خود اختصاص داد.

در رتبه‌های بعدی جدول این هفته بریتانیا اما FIFA 18 را می‌توان دید که بالاتر از Hyrule Warriors Definitive Edition قرار گرفته که اولین هفته فروش را تجربه می‌کند. دیگر انحصاری Nintendo Switch‌ یعنی بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze دو رتبه سقوط کرده و بالاتر از Far Cry 5 در جایگاه چهارم قرار گرفته. از جمله دیگر بازی‌های حاضر در 10 رتبه اول جدول می‌توان به LEGO Marvel Super Heroes 2، Assassin’s Creed Origins، Mario Kart 8 Deluxe، GTA 5 و Call of Duty WW2 اشاره کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + نوزده =