اخبار بازی

صدرنشینی Assassin’s Creed Origins در جدول فروش هفتگی بریتانیا

آمار فروش هفتگی بازی‌های ویدئویی در بریتانیا منتشر شد که همان‌طور که بسیاری پیش‌بینی کرده بودند، Assassin’s Creed Origins توانست رتبه اول این جدول را به خود اختصاص دهد. در شرایطی که انتظار می‌رفت صدرنشینی Assassin’s Creed Origins در هفته اول فروش به نوعی نشان از این داشته باشد که ایجاد فاصله‌ای یک ساله برای این سری در نهایت باعث شده گیمرها جذب ساخته Ubisoft شوند اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است. اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که Assassin’s Creed Origins در مقایسه با قسمت قبلی این سری یعنی Assassin’s Creed Syndicate که در سال 2015 منتشر شده بود، عملکرد ضعیف‌تری در هفته اول عرضه داشته.

Super Mario Odyssey در هفته اول فروش خود رتبه دوم را با اختلاف اندکی از Assassin’s Creed Origins به دست آورده. البته باید این مسئله را نیز در نظر گرفت که Super Mario Odyssey تنها برای یک پلتفرم یعنی Nintendo Switch منتشر شده است و همین موضوع می‌تواند ارزش کار نینتندو را بیشتر نشان دهد. FIFA 18 رتبه سوم را کسب کرده و بعد از آن Wolfenstein 2: The New Colossus قرار دارد. فروش Wolfenstein 2: The New Colossus نیز تا حدودی نگران‌کننده است.

انحصاری جدید PS4 یعنی Gran Turismo Sport در رده پنجم قرار گرفته و بعد از آن رتبه ششم به GTA 5‌رسیده. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که آمار منتشر شده تنها به فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها اختصاص دارد.

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 8 =