اخبار بازی

صدرنشینی Nintendo Switch در فروش اکتبر آمریکای شمالی

صدرنشینی Nintendo Switch در فروش اکتبر آمریکای شمالی

NPD اطلاعاتی منتشر کرده که نشان می‌دهد کنسول Nintendo Switch بالاترین فروش کنسول در ماه اکتبر را داشته است. البته تسلط نینتندو بر بازار فروش به همین موضوع محدود نمی‌شود چرا که Super NES Classic Edition نیز در جایگاه دوم قرار دارد.

با احتساب فروش مدل‌های مختلف کنسول‌های 3DS نینتندو، دو سوم فروش سخت‌افزار بازی‌های ویدیویی مربوط به خانواده نینتندو است. این شرکت در حال حاضر دو ماه است که جایگاه را در اختیار دارد در حالی که فصل تعطیلات آخر سال میلادی در ماه نوامبر و دسامبر فرا می‌رسد و آن زمانی است که فروش واقعی سخت‌افزارها به وقوع می‌پیوندد. لازم به ذکر است که از سال 2011، این اولین باری است که نینتندو بیش از یک میلیون واحد کنسول در ماه اکتبر به فروش رسانده است.

با عرضه کنسول XBOX ONE X شرکت مایکروسافت، باید منتظر ماند تا دید خریدران در فصل تعطیلات پول خود را صرف خرید چه کنسولی می‌کنند. آیا کنسول قدرتمند مایکروسافت از رزلوشن 4K پشتیبانی می‌کند را ترجیح می‌‍دهند یا عناوین انحصاری و فرست پارتی نینتندو نظر آنان را بیشتر جلب می‌کند. تعطیلات امسال مطمئنا با سورپرایزهای جالبی همراه خواهد بود.

البته باید اشاره کرد عرضه عنوان  Xenoblade Chronicles 2 در تاریخ 1 دسامبر(10 آذر) ، می‌تواند عاملی بسیار مهم برای افزایش فروش کنسول هیبریدی نینتندو باشد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =