اخبار بازی

صدرنشینی Rage 2 در بازار بریتانیا

صدرنشینی Rage 2 در بازار بریتانیا

وی جی مگ: روزهای قرارگیری Days Gone در رتبه اول بازار بریتانیا به پایان رسید و اینبار شاهد صدرنشینی Rage 2 در این منطقه هستیم. بازی که هفته گذشته به صورت رسمی روانه بازار شد و هرچند نتوانسته عملکرد نسخه اول این مجموعه را تکرار کند اما فعلا رتبه اول را به خود اختصاص داده.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا نشان از صدرنشینی Rage 2 دارد اما این بازی نسبت به نسخه اول که در سال 2011 منتشر شده بود با افت فروش 75 درصدی در هفته اول مواجه شده. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که آمار فروش دیجیتال در رده‌بندی صورت گرفته مورد نظر قرار نگرفته.

سابقه نشان داده که تقریبا چیزی حدود 50 درصد فروش بازی‌ها در بریتانیا به صورت دیجیتال صورت می‌گیرد اما حتی با لحاظ کردن این موضوع باز هم عملکرد Rage 2 نسبت به نسخه قبلی با افت روبرو بوده. در ادامه می‌توانید فهرست 10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید که نشان می‌دهد دیگر بازی جدید بازار یعنی A Plague Tale: Innocence در رتبه نهم قرار گرفته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 9 =

  • بازی واقعا عالی ایه.هیچ بازی ای(به جز اونایی که داستان خفنی دارن)نتونسته توی دو ساعت اول بازی تو رو ترغیب کنه که داستانو ادامه بدی. ریج داستان خاصی نداره و بیشتر تمرکزش روی گیم پلی و آرکید بودنشه. منتقدا فکر کردن قراره ی چیز پروپیمون از داستان ببینن ولی اینطوری نیست. فقط دو ساعت بازی کردنو ی نمره الکی دادن. وگرنه گرافیکو گیم پلیو روان بودن ریج خیلی خوبه.