اخبار بازی

صدرنشینی Switch و Fist of the North Star در بازار ژاپن

وی جی مگ: همچون هفته‌های گذشته آمار فروش سخت‌افزار و نرم‌افزار در بازار ژاپن منتشر شده و نشان از صدرنشینی Switch و Fist of the North Star دارد. کنسول نینتندو همچنان به روند خوب خود ادامه می‌دهد و در بازار نرم‌افزار انحصاری جدید سونی عملکرد خوبی داشته.

به گزارش وی جی مگ، با اینکه Fist of the North Star تنها موفق به فروش 123 هزار نسخه شده اما نهایتا در صدر جدول قرار گرفته و Monster Hunter World را به رتبه دوم منتقل کرده. (اولین هفته برای ساخته Capcom در رتبه دوم) از سوی دیگر بازی‌های Nintendo Switch همچنان وضعیت مناسبی را پشت سر گذاشته و Splatoon 2، Mario Kart 8 Deluxe، The Legend of Zelda: Breath of the Wild Read و Super Mario Odyssey همگی در 10 رتبه اول جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها حاضر هستند.

عملکرد خوب بازی‌ها باعث شده‌اند که Nintendo Switch با فروش 45 هزار دستگاه در صدر قرار گرفته و PS4 با فروش 28 هزار دستگاه بالاتر از 3DS با 10 هزار دستگاه فروش جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. با توجه به اینکه هفته آینده Kirby Star Allies برای Nintendo Switch عرضه می‌شود، انتظار می‌رود که کنسول نینتندو افزایش فروش خوبی را تجربه کند. مسئله‌ای که احتمالا در شرایط فعلی باز هم PS4‌ را در جایگاه دوم باقی نگه می‌دارد.

منبع: ResetERA

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 7 =