اخبار بازی

در صورت عدم رضایت نینتندو امکان کنسل شدن فیلم Super Mario وجود دارد

در صورت عدم رضایت نینتندو امکان کنسل شدن فیلم Super Mario وجود دارد

وی جی مگ: هفته گذشته نینتندو ساخت فیلم Super Mario به صورت انیمیشن با همکاری Illumination Entertainment را اعلام کرد. تیمی که سابقه ساخت آثاری مثل Despicable Me را در کارنامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، حالا نینتندو اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه منتشر کرده است. یکی از آنها در مورد این است که نینتندو ترسی از کنسل کردن پروژه در حالی که کیفیت خوبی نداشته باشد، ندارد. در ترجمه انگلیسی جلسه پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران، آقای میاموتو که تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد در ابتدا صحبت‌های کلی در مورد این پروژه انجام داد و گفت که ساخت فیلم و بازی تفاوت‌های بسیار زیادی دارند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های صحبت میاموتو در مورد کیفیت این مخصول بود. او اشاره کرد هر زمانی که نینتندو و Illumination Entertainment حس کنند کیفیت لازم در این انیمیشن وجود ندارد، اینکار را ادامه نداده و در واقع پروژه کنسل خواهد شد. در حال حاضر نویسندگان در حال نوشتن فیلم‌نامه هستند و باید دید که آیا آنها می‌توانند در این زمینه موفق عمل کنند. این فیلم برای عرضه در زمانی قبل از برگزاری المپیک 2020 آماده خواهد شد که در توکیو خواهد بود.

 فیلم Super Mario

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 8 =