اخبار بازی

طراح بازی Firewatch به Valve پیوست

طراح بازی Firewatch به Valve پیوست

وی جی مگ: عنوان ماجراجویی Firewatch با عرضه در سال 2016 توانست به واسطه داستان و روایت بدیع و استایل هنری منحصر به فرد خود مورد توجه بسیاری قرار بگیرد. اکنون مشخص شد طراح بازی Firewatch به Valve محلق شده است.

 به گزارش وی جی مگ، طراح گرافیکی و هنرمند آقای اُلی ماس که به عنوان یکی از طراحان هنری اصلی روی ساخته استودیو Campo Santo کار کرده اعلام کرد به‌زودی در شرکت Valve مشغول به کار خواهد شد و روی پروژه در دست ساخت این شرکت، نقش در بخش طراحی هنری ایفا خواهد کرد. هیچ جزئیات دیگری در این رابطه به اشتراک گذاشته نشد. البته با توجه به اینکه استودیو Campo Santo که هم‌اکنون در حال کار روی بازی In the Valley of Gods است توسط شرکت Valve خریداری شد پیوستن اُلی ماس به شرکت سازنده Steam چندان جای تعجب و غافل‌گیری ندارد.

علاوه‌بر کار روی بازی تحسین شده Firewatch، اُولی ماس به دلیل طراحی گرافیکی و خلق تصاویر مختلف و متنوع شهرت جهانی دارد. طراحی کاور مربوط به مجموعه رمان‌های هری پاتر نوشته جی.کی.رولینگ و طراحی کاور بازی Resistance 3 ساخته استودیو Insomniac Games از جمله موارد موجود در کارنامه کاری اُلی ماس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 7 =