اخبار بازی

عرضه به‌روزرسانی Rocket League برای Nintendo Switch

عرضه به‌روزرسانی Rocket League برای Nintendo Switch

وی جی مگ: استودیو Psyonix عرضه به‌روزرسانی جدید Rocket League برای Nintendo Switch را تایید کرد. این به‌روزرسانی با نام Tournament Update اگرچه برای تمامی پلتفرم‌های بازی عرضه می‌شود اما شامل به‌روزرسانی و بهبودهای مخصوصی برای کنسول هیبریدی نینتندو است.

به گزارش وی جی مگ، تنظیمات گرافیکی جدیدی تحت عنوان Video Quality به نسخه Switch بازی افزوده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا افکت‌های بصری و رزلوشن بازی را اولویت‌بندی نموده و تنظیم کنید. در حالی که این به‌روزرسانی بازی را روی 30 فریم بر ثانیه قفل می‌کند اما در صورتی که بخواهید بازی را با فریم 60 تجربه نمایید می‌توانید حالت Performance Mode را انتخاب کنید.  البته در این صورت کیفیت گرافیکی بازی تفاوتی با قبل از عمال به‌روزرسانی جدید نخواهد داشت. پیشرفت‌های بصری چون بهبود سایه‌پردازی و افکت‌های گرافیکی نیز طی این به‌روزرسانی جدید روی نسخه Switch اعمال می‌شوند. رزلوشن بازی نیز به صورت دستی به 720P رسیده و در حالت متصل به داک نیز 900P خواهد بود.

در آخر هم تایید شد قابلیت ضبط ویدیو برای نسخه Switch عنوان Rocket League فعال شده است. این قابلیت به دارندگان این کنسول اجازه می‎دهد تا در هر زمان با فشردن دکمه اشتراک‌گذاری، 30 ثانیه آخر گیم‌پلی بازی خود را ضبط و ذخیره نمایند.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + هفده =